Bespreek hier alles wat met De Sims 4 te maken heeft.

Wat ga jij als eerste doen als je de sims 4 hebt?

Team Llama
265 Posts
De Sims 4 komt in de eerste week van september dit jaar uit.

Nu vind ik het leuk om te weten wat ga jij als eerste doen als je de sims 4 binnen hebt?

Ik zelf ga waarschijnlijk eerst een soort unboxing filmen, daarna meteen installeren en een Lets Play starten. Waarin ik vanaf cas tot aan het opbouwen van een leven begin.

Daarnaast zal ik waarschijnlijk heel snel mijn eigen zelfsim namaken om mooie plaatjes mee te schieten :)

Wat gaan jullie als eerste doen?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb zo'n beetje dezelfde plannen. Unboxing want ik neem de Collector's Edition. En dan is dat wel leuk om ff te laten zien. Verder ga ik m dan direct installeren. Daarna denk ik gelijk CAS in. Simmetje maken. Dan de buurt bekijken. Een huis bouwen (voor mijn Sim?) en dan het spel ontdekken :D

Team Llama
265 Posts
Ik ook alleen laat ik mijn volgers wel kiezen of het 1 of 2 sims worden waar ik mee start zeg maar :)

weet niet of ze het leuk vinden om alles in 1 te zien of een aparte cas video en bouw video enzo zie wel :P

maar vooral spelen :D dat is wat ik meteen ga doen

Gnome Collector
96 Posts
ooh! Ik ga denk ik eerst wat in CAS prutsen. Eerst de extremen opzoeken en wat lachen om wat voor grappige uitziende Sims je kunt maken. Maar niet opslaan, gewoon wat spelen met de 'klei'. En dan mijn Simself proberen te maken, en misschien ook mijn Simvriend :P En dan ga ik wat rond kijken in de wereld. Bestaand huisje uitzoeken om ze te laten wonen. En kijken wat ik kan doen. Koopmodus uitpluizen. Huisje herinrichten. Beetje met bouwen spelen. Maar niet te veel, gewoon kijken.

En dan gewoon even spelen (even is een paar uur achtereen he). Kijken wat voor soort baantjes ze kunnen krijgen en zo. En dan ga ik eens kijken of ik een Sims huis kan bouwen :) Ben benieuwd hoe dat gaat.

Heb vandaag net de Collectors Edition gepreordert. Dus ik ben benieuwd!

• Stats