Bespreek hier alles wat met De Sims 4 te maken heeft.

Wat wil JIJ zien in De Sims 4?

SNW Webmiss
14293 Posts
We hebben allemaal wensen en dromen. Wat zijn jouw wensen? Welke features wil je (terug)zien in De Sims 4? :mryellow:

Ik wil dolgraag ronde muren, daken en schoorstenen die we met Creeer een Stijl kunnen aanpassen, 1/4 en 3/4 muren (dus niet alleen de halve muren die we nu kennen), grote glazen wanden en grote ramen, muren van glazen blokken en nog veel meer haha.

Team Llama
265 Posts
Jaa ik ben wel benieuwd of de rabbitholes weg gaan maar je sim ook daadwerkelijk kan zien werken.

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat zou idd bij een aantal banen best leuk zijn. :D Een beetje a la Ambities misschien?

Team Llama
265 Posts
Ja wat ala ambities het lijkt me bij sommige banen wel leuk. om gewoon te zien wat je sim daar doet zeg maar. ben benieuwd wat de sumguru's er van maken

SNW Webmiss
14293 Posts
Voordeel van die rabbitholes is dat ze er vaak mooier uitzien dan je met gewone bouwopties zou kunnen bereiken. Daarom ook hoop ik zo op betere (uitgebreidere) bouwopties. Ben echt benieuwd.

Team Llama
265 Posts

Silly Social Bunny
51 Posts
Hmm, op dit moment zou ik het heel leuk vinden als je sims geleidelijk aan opgroeien en niet opeens poef en je sims is een tiener. :p Wat ik ook handig zou vinden is dat je de hoeden en hoofd accessoires op elke haarstijl kunt zetten.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ben echt van alles aan het bijhouden wat ik graag anders zou zien xD wordt een heel lange lijst! :D en idd geleidelijk aan groter worden is ook wel leuk. En hoeden e.d. moeten idd gewoon voor elk haar mogelijk zijn.

Team Llama
265 Posts
Ik zou het ook leuk vinden als er een online functie zou komen. Iets met dat je samen kan spelen ofzow.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, zoals in Minecraft. Daar kun je in je eentje spelen, maar ook optioneel met anderen. En dat kan echt heel leuk zijn. Dat zou echt supergaaf zijn voor collabs enzo op YouTube ook.

Team Llama
265 Posts
Jaa dat zou heel gaaf voor youtube zijn en ik hoop weer op een soort uitwisseling maar die wel soepeler en beter werkt

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja, en ik hoop op meer freebies in de store (wie niet :p )

• Stats