Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

IcePets: kom er vandaag nog gezellig bij! :)

Team Llama
337 Posts

Ik ben al vanaf januari op een website die een wereld vol met virituele diertjes heeft. Die kan je adopteren, verzorgen, een leuk thema kleurtje geven (zoals disco of vuur) en je kan nog veel meer op de website.

Het is een website wat een aantal jaren geleden is begonnen en ze zijn nog steeds bezig met een boel delen van de website te verbeteren en uit te breiden. Toch is het misschien leuk om je te registreren en te kijken of de plek misschien wat voor jou is. Een grote voordeel: de meeste goeie namen voor account of dieren zijn nog open. Wat zoveel spelers als bijvoorbeeld Neopets heeft het nog niet. :) Ook kan je avatars unlocken die je op het forum kan gebruiken. :)

Mijn link:

http://www.icepets.com/index.php?r=Patricia (klik hier om rechtstreeks naar de website te gaan)

Eerlijk is eerlijk, als je je registreert via mijn link zou je mij enorm erbij helpen.

En voor ieder persoon die zich registreert met mijn link krijgt van mij 20.000 IcePoints waarmee je leuke items kan kopen. :)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
337 Posts
@ Nefje: leuk dat je mijn referral gebruikt hebt! :D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Gnome Collector
75 Posts
Heheh, ik wilde nog vragen of dat gelukt is omdat ik nog steeds geen bevestigingsmail heb gekregen.
Niet dat het uitmaakt, want ik registreerde eigenlijk alleen om je een beetje te helpen. Mooi dus dat het ook zonder bevestigingsmail werkt. :p
Image

• Stats