Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Voornemens 2012

Team Llama
337 Posts
Zoals ieder jaar wordt er wel gevraagd wat jouw goede voornemens zijn voor het nieuwe jaar. Om eerlijk te zijn doe ik niet echt aan goede voornemens. Als ik iets wil veranderen aan mezelf doe ik dat toch wel, of het nou aan het begin van het jaar is, in het midden of aan het einde. Maar goed, om maar eens mee te doen met de voornemens gekte dacht ik: laat ik maar eens een topic openen en kijken wat iedereen in gedachte heeft.

Mijn goede voornemens voor 2012 zijn:

- 8 kilo afvallen wat ik het afgelopen jaar eraan heb gevreten..
- voor een nieuwe laptop sparen
- geld binnen halen via internet

Hm, ik weet niet of het tweede punt een goed voornemen is. Persoonlijk wil ik zeggen van wel omdat het mijn game leven een stuk zou verbeteren :-p Anyways, nu jullie! :biggrin:
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
265 Posts
Heel eerlijk, ik ben gewoon super slecht in goede voornemens :P

Maar hier de mijne voor 2012
- Mijn P halen
- Alles uit het 2e jaar hebben gehaald aan het einde van dit schooljaar
- Mijn dagboek volhouden
- Meer online bloggen of iets in die geest (A)

SNW Webmiss
14293 Posts
- Ik heb niet een voornemen dat speciaal voor 2012 is, want ik ben er al jaren mee bezig ivm mijn ziekte... maar meer sporten. Een dieet doe ik dus gewoon niet omdat het daar bij mij absoluut niet aan ligt en het moet wel leuk blijven... dus meer sporten. Ik kan helaas niet alle sporten doen om allerlei redenen maar ik heb een aantal manieren om toch in beweging te blijven.
- Een aantal projecten afsluiten/samenvoegen zodat ik me iets beter kan richten op de overgebleven projecten.
- Verhuizen, verbouwing en alles wat daarbij komt kijken.
- Mijn "tweede" bedrijfje starten. Ik heb beide bedrijven in principe al, maar ben er nog maar met een echt bezig en de andere stel ik tot nu toe vooral uit vanwege de nog te komen verhuizing.
- Beter contact met vrienden en aantal familieleden. :)
- Meer tekenen en schilderen als ik er zin in heb en niet telkens uitstellen omdat ik "moet" werken.

• Stats