Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Ik sta op en ik neem...

Team Llama
337 Posts
Voel me niet zo super al een paar dagen..
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts

Ik ga zo brunchen (we waren wat laat wakker) en dan ga ik harde sesambroodjes eten met o.a. ham. :D Met een glas thee enne zuiveldrink.

Team Llama
337 Posts
Ik ben nog steeds niet zo lekker. Ben de afgelopen dagen beetje misselijk, alleen maar misselijk. :-S
Vanochtend ook niets op omdat we niets in huis hadden. In de middag lekker bolletjes gegeten met eiersalade en wat cola gedronken.
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Het is heel erg maar ik stond vanmiddag pas echt op. Heel erg moe. Vermoeiende nachten enzo. :( Anyhoo ik heb bruine boterhammetjes op met eiersalade, ham en tonijnsalade. En ik heb verse jus d'orange gemaakt met Seth. :D

Team Llama
337 Posts
Ik heb vanochtend 3 kleine bolletjes met eiersalade opgegeten. Ik ben verslaafd aan eiersalade van de Lidl....
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb eiersalade van de AH, ook erg lekker. Heb ik vandaag dus ook weer op. :D Met een glaasje versgeperst grapefruit/sinaasappelsap. :D

Team Llama
337 Posts
Vanochtend heb ik een heerlijk broodje met ouderwetse chocoladepasta op :-p En vanmiddag een tosti met kruidenboter, heeeerlijk! :-D

En nu neem ik een lekker warm kopje thee. Ik vind het koud :-S
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ohhh dat klinkt lekker haha. Ik heb vanochtend een boterham met eiersalade op en een paar sneetjes kerststol. :D En kaneelthee.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Vanmiddag (zondag dus :p) traditioneel geluncht met de familie, en dan heb ik altijd sesambroodjes met smeerkaas en ham (niet tegelijk lol). Maar dit keer had de bakker geen sesambroodjes dus het waren maanzaadbroodjes. :woot:

Team Llama
337 Posts
Wij hadden gisteren ochtend een ontbijtje van de Mac. Croissantje enzo. Maar vond 'm in Maarssen niet zo super. Croissantjes waren beetje aan de lamme kant, alsof het erin was gesmeten. De koffie was niet te drinken, sorry.

Vanochtend niets op, en net een broodje met vissticks en ketchup :P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Vanochtend twee boterhammen en twee kiwi's, 2x thee en zuiveldrink. Bij de lunch noodles geprobeerd maar die waren ranzig. :uhm:
Zometeen even een ciabatta in de oven doen (ham/kaas ofzo). :D

Team Llama
337 Posts
Kiwi's..... o.o Daar ben ik zo allergisch voor als de *PIEP*. Vroeger kon ik ze wel eten en soms mis ik het weleens :P Lekker hoar :D

Anyways vanochtend een broodje met runderrookvlees op, misschien dat ik er nog 1tje maak zo. En lekker egyptische thee :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ook erg gezond, kiwi's. Toch wel de voornaamste reden dat ik ze eet. :D
Egyptische thee, is dat lichter of juist sterker dan de thee die men hier drinkt? Smaakt het erg anders? Ik ben erg into thee haha dus ben nieuwsgierig.

Vanochtend vanmiddag wederom het wekelijke traditionele ontbijt/brunch/lunch dinges met de sesambroodjes met ham en smeerkaas (niet tegelijk natuurlijk, bah :p), met mango/passievrucht zuiveldrink en ook tropische vruchtenthee! Mjam!

Team Llama
337 Posts
Egyptische thee (weet even niet meer de benaming ervoor :P) is gewone thee, van welke merk dan ook. Daar doe je een beetje meer klontjes in dan je normaal zou nemen (voor de zoete smaak) en daar doe je dan een klein beetje melk bij. Of een beetje veel, ligt eraan wat je zelf lekkerder vindt. Alleen moet je oppassen met de melk want dat maakt de thee ook wel weer koud hé :P

Dat is gewoon erg lekker en zijn ze gewend om in egypte te maken ^_^

Vanochtend heb ik 2 broodjes gebakken ei op. Met daarop nog kleine plakjes salami (rund), peper, gesneden uitjes en plakje tomaat. :D
Image

• Stats