Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Ik sta op en ik neem...

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh klinkt eigenlijk gewoon als gewone thee zoals de Britten en Amerikanen m ook drinken. XD
Ik drink thee (uit een groot theeglas) met 1 afgestreken lepeltje suiker en dan dus zonder melk. Dronk ik vroeger wel vaker maar nu eigenlijk nooit meer haha.

Vanochtend weer heel boeiend... 2 Boterhammetjes met tonijnsalade en Rooibos thee. :p

Team Llama
337 Posts
Echt? Lol! Kan wel hoor, dit is mij ook maar verteld.. Ik kende het zo die manier niet eerder eigenlijk. Maar goed laten we het houden dat het internationale thee is wat ik drink x-D

Oeh, tonijnsalade.. Ik heb 2 broodjes met filet americaantje op, plus een glas met melk (met mango smaakje).
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb zojuist (ben net wakker, was erg moe en ben beetje ziek) 2 boterhammen met kip/pesto salade op. Wel lekker, maar heb alle paprika eruit moeten vissen (lust dus echt geen paprika). En heb Rooibos thee en vers geperst sinaasappelsap :D

• Stats