Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Ik sta op en ik neem...

Team Llama
337 Posts
Tja, voor de hand liggend maar misschien wel leuk om te delen wat je voor ontbijt hebt gehad vandaag :-)

Ik sta op en ik neem... een lekker kopje thee en ik denk een broodje met speculoos :-o Gevaarlijk...

En jullie?
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik sta op en ik neem... uhm eerst mijn dagelijkse medicijnen XD en daarna wacht ik een tijdje tot de brunch. :P ik kan 's ochtends niets eten. Brunch is dan eh... glas zuivel en bruine boterhammetjes met kaas en speculoos hagel! :D

Team Llama
337 Posts
Wojo, heb jij speculoos hagel?! :-o Zo gevaarlijk :-o
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Wat is er gevaarlijk aan dan? Gevaarlijk lekker? :p

SNW Webmiss
14293 Posts
Vandaag is het zaterdag en dat betekent dat we onze traditionele wekelijkse brunch hebben met vers brood van de bakker en broodjes enzo. Altijd fijn. :D Ik heb dan harde sesambroodjes met smeerkaas en verse ham, een glas thee en een glas zuivel.

Hebben jullie ook een weekendtraditie?

Team Llama
337 Posts
Inderdaad gevaarlijk als in: gevaarlijk lekker :-p

Wij hebben niet echt een vaste traditie in het weekend. Al vinden we het heerlijk om croissants voor in de oven in huis te hebben. Mjam, mjam..

Vanochtend heb ik nog niet veel op. Alleen een kopje thee met 7 suikerklontjes en wat gewone melk. Ik heb de laatste tijd dat ik niet zo goed weet wat ik moet of wil eten.. Ben even uitgekeken op alles denk ik maar ja, wat moet je dan? Ik denk er voor deze ochtend nog even overna.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh ja croissants zijn natuurlijk ook erg yumm! Woah een kopje thee met 7 suikerklontjes? Wat dat een typfoutje? :p Ik heb trouwens vaak hetzelfde probleem. Dan ben ik het eten weer beu ofzo. Maar ik heb 's ochtends vaak ook gewoon echt moeite om te ontbijten. Dus dan wordt het meer een brunch ofzo. :D

Team Llama
337 Posts
Nee, geen typfoutje. Ik houd van zoet... :-p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh haha XD ik ook wel een beetje maar ik doe er meestal 1 schepje in. :p

Team Llama
337 Posts
Vanochtend heb ik een glas Crystal Clear op en een broodje bapao. Ja nu al. Maar ik zit nog steeds in een eet dip dat ik gewoon niet weet wat ik wil. En daar had ik zin in :-o Zo meteen weer ff lekker kopje thee maken :-D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb een ciabatta op uit de oven, met ham en kaas, en een beetje ui! *YUMMY* :D

Team Llama
337 Posts
Ik heb nog niets op. Maar de dag is nog maar net begonnen, ik weet alleen niet wat ik moet eten. Al heb ik wel trek. Hmm, denk.. denk.. denk..

Jouw broodje klinkt anders erg lekker Rosana, heerlijk hoor :-D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Morgen ehhh... dat zien we morgen wel. XD

Team Llama
337 Posts
Ik heb gisteren pas in de middag een broodje met speculoos gemaakt voor mezelf. Ik wist het gewoon echt niet. En deze ochtend heb ik een kwart marokkaans brood met kalkoen salami als tosti gemaakt. En een glas Crystal Clear. Moet nog melk halen voor ik thee kan zetten... Geen zin in :-p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

• Stats