Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Speel jij ook World Of Warcraft?

Team Llama
337 Posts
Een aantal jaren geleden ben ik dankzij mijn broer begonnen aan WoW en heb het nooit echt los kunnen laten. Ik ben zo'n type die het voor haar plezier speelt, lekker questen, geld verdienen op de "markt", enz. Ik dacht: misschien spelen er nog meer mensen WoW, of zouden ze graag willen weten wat het nou precies is. Dus hier kan je er alles over in kwijt. ;-)

Ik heb zelf een aantal karakters op een server:

Image

Momenteel speel ik die met Annelies. Die naam heb ik gekozen omdat het de naam van mijn moeder is, haha. Ik moest toch iets, en veel fantasie namen zijn al bezet.. :sigh:

Speel jij het ook?
Zo ja, op welke server, hoeveel karakters heb je, enz?
Of heb je het gespeeld? Alles kan je hier in dit topic kwijt, ook vragen over dit spel.
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik speel het zelf niet, en ben er zelfs een beetje bang voor. :p Zoveel mensen gezien die te verslaafd werden. Maar het lijkt me op zich wel leuk. Ik heb alleen al zoveel games die ik door tijdgebrek niet kan spelen haha. Ik ben wel nieuwsgierig of er nog meer mensen zijn die het spelen. :D

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik heb wel eens een trial gedaan maar daar bleef het bij :P
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

• Stats