Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Gratis Simcash ter compensatie

Team Llama
337 Posts
Omdat The Sims Social voor vele spelers lang "offline" was heeft EA, voor zover ik weet, al die mensen 150 SimCash gegeven, ter compensatie voor de problemen.

De 150 SimCash is ter waarde van € 13,87, en we hebben het gewoon gratis gekregen.
Dit heb ik eerder nog niet mee gemaakt en ik vind het totaal niet erg!

Zo ziet mijn slaapkamer er nu uit, met Simcash meubels, erg mooi hé :blush: :D Nu alleen nog voor een grotere kamer sparen, laten bouwen en daar een mooie slaapkamer van maken. Ik ben er helemaal vrolijk van, van deze leuke verrassing. :mryellow: :lol:

Image

BTW: Mijn roze badkamer is ook af! =D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Hummm ik heb ook enorm veel problemen gehad met het spel maar ik heb geen Simcash gekregen, of moet je dat ergens claimen ofzo? Ik wil dat ook wel HEEL ERG GRAAG lol :p

Mooi trouwens! :D

Team Llama
337 Posts
Nee, je hoeft niets te claimen dacht ik. Ik had het gewoon ineens erbij, veel meer mensen hebben dat zo maar erbij gekregen. Allemaal 150 SimCash.

Ben jij ook echt dagen offline geweest, en had je ook het 65% laad probleem dan? Anders moet je even een berichtje naar ze sturen.
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja heb problemen gehad met laden. Ik heb ook gehad dat ie uberhaupt niet eens wilde laden - direct een error! :o en idd wel een paar dagen. Rond de Gamescom toen, en vlak erna. Vind dat niet zo cool dat ze sommige mensen dan overslaan. Maar goed misschien ben ik niet lang genoeg offline geweest :uhm:

Gnome Collector
75 Posts
Vreemd, ik heb niets gekregen terwijl ik dagen niet kon spelen.
Ik had niet last van het laadprobleem, maar ik kreeg telkens binnen 30 seconden een foutmelding.
Elke keer begon ik weer opnieuw doordat het spel die kleine voortgang niet had opgeslagen.
Uiteindelijk ben ik na een paar dagen iets teruggezet qua voortgang (ik moest weer opnieuw een vriend om een item vragen, mijn bubbelbad was opeens niet meer af, miste items etc.) en het spel deed het gelukkig weer, maar geen compensatie.

V Ah, oké, bedankt voor de informatie. Best flauw dat ze dan niet iedereen compenseren.

Pff, drukte net op het scherm tijdens het spelen. Mijn energie was op en wilde een item selecteren om te kijken of ik iets kon vrijspelen. Blijkbaar was die pop-up waar je energie kan aanschaffen net aan het laden. Je zag dacht ik het laadicoontje, maar niet de pop-up. In plaats van op het item te klikken, drukte ik -blijkbaar- op energie aanschaffen voor simcash (nog steeds onzichtbaar). Ik was me toen nog niet bewust wat er gebeurd was. Ik had ineens 16 energie en vroeg me af waar dat vandaan kwam. Ik dacht eerst dat er iets was teruggezet, toen ik ineens zag dat ik nog maar 8 simcash had terwijl ik nog niets had uitgegeven... En idd, 15 energie kost 12 simcash.
Hadden ze niet even om een bevestiging kunnen vragen of de optie onbeschikbaar maken als deze nog niet geladen is?

Ik weet nu wel zeker dat ik nooit geld zal uitgeven aan zulke spellen.
Last edited by Nefje on Sep 02, 2011 3:23pm, edited 2 times in total.
Image

Team Llama
337 Posts
Voor zover ik weet is de SimCash gegeven aan de mensen met het 40%/65%/80% laad probleem. Tenminste, dat is wat ik op het forum heb gelezen van The Sims Social. Ik heb er ook een e-mail van gehad.
Image

• Stats