Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Chit chat topic!

Team Llama
337 Posts
Ik mis de tijden dat ik me verveel en allerlei websites had die ik bezocht, of websites waar ik spelletjes op speelde. Mijn leven is 1 grote puinhoop op het moment. Het is puur overleven, ook nog eens met een relatie erin. :( Ik houd m'n hoofd boven water maar moet toegeven dat ik het erg moeilijk heb momenteel.

Ik ben druk bezig met het huis klaar te maken. Alle wanden e.d. moeten leeg zijn (behang en vloer moet eruit), meubels moeten binnen nu en 4 weken nog naar mijn ouders en dan zit het erop. Het duurt alleen erg lang allemaal omdat alles tegen mij aan zit te hikken. Alles neem ik al op mijn schouders, ik moet wel. Mijn man werkt fulltime en heeft voor de rest veel minder tijd dan ik. Ik kan geen baan vinden en zit me erg veel zorgen te maken. Familie drama's ertussen door, mijn oma ligt slecht en zal ook niet meer beter gaan.. zucht.

Ik wil niet klagen, ik ben dankbaar voor veel dingen maar het gaat allemaal niet zo lekker. Stress heeft uitwerking op relatie van beiden kanten en dan ook nog eens een boel drama in de familie van mijn man waar wij in mee gezogen worden. Verschrikkelijk. Ik zou willen dat ik nog de tijd had voor Sims, en ik wil ook zeker verder gaan met SNW en mijn dagboek e.d. Maar voor nu moet ik echt even aan mezelf denken, sorry. Hoe kom ik hier toch weer uit..

Over forums e.d. die doodbloeien, tja... ik ben er laatst achter gekomen dat bepaalde forums niet eens meer bestaan die ik met regelmaat bezocht. Wilde onlangs ook weer wat oude hobby's oppakken maar er is teveel veranderd, en ik heb te weinig tijd om me er zo in te verdiepen als ik dat vroeger kon.

Ik begin steeds meer te begrijpen waarom ouderen mensen altijd zeggen dat je van elk moment moet genieten wanneer je nog jong bent. Tijd gaat veel te snel voorbij. :(

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal. :) Alles goed met werk, stages, verhuizing. Ik denk aan jullie, ik ben niemand vergeten en ben nog steeds op de achtergrond aanwezig. :)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Patricia: Maak je over SNW iig zo min mogelijk druk nu, ik snap heel goed dat je vol in de stress zit en geen tijd hebt. Ik merk het zelf ook. Is zo stressig op het moment dat ik vrij letterlijk sta te stuiteren (niet op een prettige manier) en ik zit af en toe ook met m'n handen in het haar. Ik ben er gister achtergekomen dat we bijna niets kunnen aanschaffen in het begin, maar we hebben een bank nodig e.d. en nog een boel meer. Ik wil niet zeggen dat we geldnood hebben maar we hebben te weinig spaargeld om het huis direct goed in orde te kunnen maken en daar baal ik goed van. Wat ik gelukkig niet heb is problemen met de familie, maar aan de andere kant heb ik dat meerdere malen al gehad in het verleden dus ik ben blij toe dat er dat niet ook nog eens bijkomt ofzo.

Jaren geleden toen SNW nog niet zou oud was, deed ik zoveel. Lijkt het misschien meer of is het echt zo? Ik heb geen idee maar ik weet wel dat ik momenteel niets gedaan krijg ivm de verhuizing en werk. Dus de review moet denk ik nog een paar weken wachten. :( Sorry daarvoor. Maar het is niet anders.

En hang in there Patje. Ooit komt het goed...

Nog een mini update... Seth werd gisteravond ziek. Vooral gehuild enzo dus niet zoveel geslapen. Hij is ook thuis vandaag want het gaat niet zo goed. Baal wel een beetje. Hij wordt welkens weer ziek enzo...

Team Llama
337 Posts
Aww, is Seth alweer ziekjes? Dat arme kereltje blijft aan de gang :( Heel veel beterschap met hem, en succes voor jou ook. Want voor jou kost dat ook heel veel energie, wat je uiteraard met liefde over hebt voor 'm. Maar dat neemt niet weg dat het wel even zwaarder maakt dan normaal.

Ik weet dat ik zo min mogelijk aan SNW hoef te denken nu. Maar het punt is: SNW is juist 1 van de weinige dingen die ik ZO graag doe nu. Ik heb het gevoel alsof ik zoveel moet opofferen. Terwijl Angelo voornamelijk werkt, en dus bijna niet in dit kale huis hoeft te zijn. En mijn ouders helpen ook niet echt een handje mee door hem voor leuke mannen dingen mee te nemen terwijl ik maar door moet blijven zwoegen. Ik voel me een beetje ondergesneeuwd. Hebben we gisteren ook nog eens ruzie over gehad helaas maar nu ziet hij het wel in en doet meer z'n best.

Ik ben normaal gesproken nooit een type wat down is, veel klaagt of ondankbaar is. Het is gewoon erg zwaar nu. En ik leef ook met jou mee, Rosie. Echt waar. Ik zou zo graag willen soms dat we dichter bij elkaar woonde en elkaar konden steunen. Misschien dat jij daar absoluut niet aan moet denken maar zelf zou ik dat erg fijn vinden. Heb het gevoel dat we met veel dingen best op 1 lijn zitten en elkaar erin zouden kunnen aansterken. Maar goed, dat zijn gedachtes. :)

Heel veel succes jij ook, en ik weet dat jij inderdaad in het verleden al een boel zooi gehad hebt in je leven. Ik vroeg me trouwens nog af of je nog met je zusje contact hebt? En zo ja, hoe verloopt dat? :)
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja Seth is dus idd ziek (eerst was het meer een vermoeden maar nu is het erg duidelijk). Hij heeft volgens mij een oorontsteking en ook keelpijn. Net paracetamolletje gegeven want hij wilde zo graag slapen maar lukte niet door de pijn. :( En kost idd veel energie, ik vind t erg moeilijk als hij zo hopeloos ligt te huilen en ik niks kan doen. Nu slaapt ie eindelijk en om eerlijk te zijn duik ik zometeen ook ff terug in bed of op de bank om wat bij te slapen. Laat naar bed, vroeg weer op haha. Je kent het wel denk ik.

Ik baal vooral ook wel voor Seth nu trouwens. Want die heeft alleen deze week en komende week nog hier op school. Plus ze zouden een soort cuto toets voor 5 jarigen bij hem gaan afnemen in deze laatste weken om hem te testen. Hij is nog maar net 4 maar we vermoeden dat ie een stuk slimmer is dan leeftijdsgenootjes. Of nou ja zo wil ik het niet brengen want dat klinkt erg lullig. Hij loopt wat voor. Omdat ie al ruim een jaar klok kan kijken en nog eerder kon tellen. En hij kan al een tijdje schrijven (de beginselen tenminste, namen e.d. gaan goed) en nu begint ie ook met rekenen. Oh ja en hij doet ontzettend veel tweetalig (dat wil hij zelf hoor, mocht iemand denken dat ik hem daartoe aanzet). Dus dan kunnen ze (hopelijk) een beetje vastleggen wat zijn capaciteiten zijn en dat is dan weer handig om door te geven aan de volgende school. Op de nieuwe school begint ie na Pasen pas, op woensdag. Alle groepen hebben namen en hij zit bij de Zeepaardjes. :D

Ik zou dat idd erg prettig vinden als we elkaar konden zien, maar ja de afstand is voor allebei niet zo handig dus daar baal ik ook wel van idd. :(

Met mijn zusje heb ik momenteel niet zoveel contact. Ligt ook ingewikkeld maar binnenkort gaan we waarschijnlijk wel weer een keertje afspreken, en dan waarschijnlijk een keer bij ons thuis in het nieuwe huis. Maar ja nu met de verhuizing en alle hectiek is dat niet zo handig.

En dan nu wat fijner nieuws. We hebben van de week nog wat verhuisdozen bij besteld, omdat we toch te weinig bleken te hebben en toen we bij de Post de boel in orde gingen maken (post laten doorsturen e.d.) toen kregen we de optie om verhuisdozen te bestellen. Dus gedaan. En die zijn vandaag bezorgd. Evenals lakjes die ik een tijd terug nog had besteld. Dus nu is alles als het goed is binnen wat nog binnen moest komen, en dat is een erg prettig gevoel. Plus ik word gewoon heel erg blij van pakketjes en vooral als er lakjes in zitten. XD

Ik heb alleen vandaag, morgen en donderdag nog en dan moet alles ingepakt zijn! :uhm: dat is best een enge gedachte.

Gisteren heb ik nog een lading was op Seth's kamer naar het washok gebracht. Zat in zakken en dozen. En vooral in die dozen was het creepy. Die zilvervisjes zaten daar dus in. :( dus had nog wat was te verwerken. Nu vind ik was doen wel leuk op zich (ik ben misschien een beetje vreemd) maar het is erg veel zo last minute eigenlijk.

Ik mis het ook nu, werken aan SNW en dingetjes doen rondom de Sims. Komt na de verhuizing wel weer, maar kan even duren omdat mijn huidige bureau stuk is (dus die gaat niet mee) en het nieuwe bureau wordt pas gemaakt na de verbouwing. Eng! Desnoods pak ik onze keukentafel en zet die zolang weg zodat ik iig wel wat kan doen haha. Ik moet ook wel. Halverwege april moet ik weer wat werk doen voor een project dat al bijna een jaar loopt (is een bedrijf dat het enorm druk heeft dus er zitten nogal wat pauzes tussen).

Maar begreep ik nou dat je ouders Angelo niet genoeg erbij betrekken of? Ik kan me er heel goed iets bij voorstellen dat je momenteel loopt te stressen met de verhuizing en werk enzo (en je omgeving vast ook). En de relatie lijdt daar vaak onder, dat begrijp ik heel goed. :( Ik hoop echt dat het snel goedkomt allemaal...

Team Llama
265 Posts

Rosana hoe is de verhuizing?? ik kijk op instagram lekker mee :P ben echt erg benieuwd naar het resultaat :D

Wat gaan jullie doen deze 2 vrije dagen?

Ik ben nu met een online enquête bezig voor mijn onderzoek. aangezien mijn klasgenootje dat toch niet doe ten wel zegt zullen we het samen doen maar ondertussen doet ze toch niks :P

ik ga denk ik mijn persoonlijke blog wat veranderen vandaag. er staat nu echt onzin op.. iemand nog leuke idee's? ik wil graag instagram er op hebben kunnen mensen mijn foto's zien en ik wil er eigenlijk vooral mijn sims creaties op gaan zetten denk ik :P

En eindelijk kan ik even 2 dagen zonder dat ik echt heel veel voor school moet doen of weer de trein in moet lekker door simmen. Mijn dagboek is nu echt bij Generatie 2. jawel Raspberry is volwassen! dus gaat verhuizen en ik wil ff een photoshoot met haar doen zodat ik een nieuwe ava en sig kan maken :P want dat hoort bij een nieuwe generatie vind ik :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Voor diegenen die zich afvragen waar ik ben geweest, ik ben pas geleden verhuisd en door alle drukte heb ik nog geen tijd gehad voor SNW. Maar dat komt langzaam aan weer terug. :D

Team Llama
337 Posts
Welkom terug, Rosana :D Hopelijk gaat het verhuizen allemaal goed :)
Image

Team Llama
265 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
druk druk druk XD maar langzaam aan komt t goed hier :)

Team Llama
265 Posts

Team Llama
337 Posts
Hallo lieve mensjes, eventjes een update van mij :P
Bij ons is de tweede kat gisteren gecastreerd. De broertjes kunnen het nog niet met elkaar vinden, tenminste 1 van hun moet de gecastreerde niet meer. Maar beetje bij beetje dimt het gebrom, gesis en gevecht wel in. Vechten is het ook niet echt, Ziggy (die de ander ff niet moet) is te bang om z'n plaats af te dwingen en Smokey (de gecastreerde) is niet echt bang maar vind het ook niet boeiend. Die wilt gewoon aandacht van Ziggy en daarmee uit, lol.

Achja het is weer achter de rug. Ik ben nog steeds hard op zoek naar een baan. Na deze maand zitten we 4 maanden zonder inkomen, tenzij het anders mocht lopen voor Angelo of mij. Dus duimen maar. Euhmm, voor de rest is mijn PC traag e.d. Ik zou 'm graag willen formateren maar dan ben ik mijn Sims kwijt. Ik kan wel een back-up maken maar de grootste deel van mijn Sims 3 cd's liggen ergens ver in de garage waar niemand bij kan :( hebben me ouders zo neergezet dus tja.. en ik heb ook problemen met Origin waar ik ook een paar Sims 3 pakketten in heb staan. Origin werkt gewoon niet in Windows 7. Heb van alles geprobeerd maar niets..

Heb ondertussen ook niet veel meer aan mijn eigen site gewerkt, Patricilonia :P Wilde er Sims e.d. op zetten maarja, zou dan alleen Sims 3 kunnen en dat loopt traag vanwege de computer. Dus ik moet even goed nadenken hoe of wat voor m'n website. Hopelijk zal ik wel nog reviews kunnen maken voor SNW. Of heb ik hopelijk een keer tijd en geduld genoeg om er echt voor te zitten. :P :)

Hoe gaat het bij jullie allemaal?
Image

Team Llama
265 Posts

aaah ik hoop dat je katten het snel beter met elkaar kunnen vinden :) dat is het aller leukst natuurlijk!
Ik ben trouwens echt benieuwd naar je hobby website :)

Woeeei hier gaat het prima! het gezin wat minder maar goed de verbouwing natuurlijk en mijn broertje is niet de leukste in huis. ik merk echt dat ik al weer 1.5 jaar op een kamer woon :P waar ik nu ook niet wil zitten aangezien ik me dan helemaal verveel.

Ik ben klaar met school voor het grote deel ik ben nu aan het wachten op cijfers van 3 tentamens en op opdrachten die ik heb ingeleverd. verder nog mijn onderzoek maar alst goed is heb ik de eind deze maand ook afgerond.
Dus ja ik verveel me nu eigenlijk :P hahahaha ik had gehoopt op mooi weer zodat ik middags lekker kon gaan zwemmen hiero maar dat gaat ook nie door.
Verder mijn blog wat aan het updaten met alles wat ik gemaakt heb voor de sims etc. dus die is bijna bij en ik moet nog 2 reviews schrijven maar ik heb daar ook gewoon echt even geen zin in.
Ohwja en mijn verhaal ik had voor mijn tentamens al weer heel stuk verder gespeeld dus ik ben nu bezig om het weer up to date te maken :P

Gaan jullie nog op vakantie dit jaar?

• Stats