Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Chit chat topic!

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja daar sluit ik me helemaal bij aan. Heel leuk om Marii hier te zien =^^=

Team Llama
265 Posts
Hihi ik vind het ook heel gezellig om hier te komen kletsen. hier word er tenminste terug gepraat :P van alle fora waar ik lid ben praten jullie tenminste terug haha :P

Ik snap je wil hoor patricia ik denk dat het inderdaad heel gek is om ineens van volledig op je zelf naar weer thuis wonen inderdaad wel veel moeilijker is. ik zelf merk het soms wel als ik weer een hele week thuis ben dat ik denk na een week PFFFFF :P

Bedankt ik had al bedacht om aankomende week woensdag gewoon ff terug naar huis te gaan om te kunnen spelen :P er moet tenminste een review komen :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Nu moet ik gaan afwegen... in het weekend spelen met mijn familie of de review... ik denk de review. Hoe eerder die af is, hoe eerder ik weer tijd heb voor mijn sims familie ^^

Team Llama
337 Posts
Review! Zoals je zegt: hoe eerder dat af is, hoe beter. Anders blijf je er alleen maar tegen aan hikken terwijl je het liefste met je Sims familie speelt op dit moment (misschien). :P Succes! :D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ik had dat inderdaad al besloten. Ik ga zometeen naar Windows (om me vervolgens van de hele online wereld - behalve die in de game dan - af te sluiten) om Showtime te installeren en spelen. :D

Team Llama
265 Posts
aaaaaah super leuk Rosana :D:D ik ben nu nog met school bezig en mag van me zelf tot 15.00 uur vanmiddag simmen :P daarna nog wat andere dingen doen :P

mijn vader zegt waarom installeer je sims niet op je laptop.. ik zo al die spelen gaat ie niet aan kunnen en ik download er te veel bij :P

Woeeeei ik had 3 lippenbalsems van Hurraw besteld :D zijn gister binnen gekomen en ze zijn super fijn :D enige nadeel is dat ze op de foto groter leken dan ze daadwerkelijk zijn. haha zijn best prijzig maar fijne dingen :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh wat leuk. Ik kende Hurraw nog niet. Is dat heel erg? XD Ik ben een regular bij Lush. Heb 14 lipbalms en liptints geloof ik. Ook erg duur, maar je doet er wel heel lang mee. En is supernatuurlijk. :D

Ik ben de komende dagen zoet met Showtime. Even flink spelen om een review te kunnen schrijven. Zou alleen willen dat ik ook daadwerkelijk met iemand Sims kon exchangen met SimPort.. haha. Als ik alle 90 stempels wil vrijspelen ben ik wel een maand bezig vrees ik. Of langer.

Ik denk dat ik Sims 3 en alle expansions ook niet op de laptop kwijt kan. Als ie t op zich trekt, dan komt ie wel gewoon tekort in schijfruimte haha. :p

Team Llama
265 Posts
Haha Nee dat is niet erg Hurraw kende ik ook nog maar een maand geleden. lush heb ik wel van gehoord maar zal het eens opzoeken. dit is Hurraw: http://www.misslipgloss.nl/hurraw-lippenbalsem/ heb ze hier besteld zijn ook best prijzig vooral door de verzendskosten. Ik vind ze heel fijn! heb zelfs nu Mint, Lemon en Cocos en wilde graag nog sun en moon en vanille en citroen maar dat werd ff te veel van het goeie.

Ik zelf ben zoet met school de komende weken dus in de vrije tijden die ik heb is het echt wel Sims :P ( als ik bij mijn ouders ben)
Ik heb zelf simport ook nog niet gebruikt omdat mijn sim daar nog niet aan toe was ben wel benieuwd naar hoe het werkt.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik had net die website bekeken van Hurraw. Woah. Ziet er goed uit, en allerlei lekkere smaken/geuren lol. Ik ben een enorme Lush en The Body Shop fan. Fijne producten en vziw niet op dieren getest. Enne Lush is dus ook erg natural allemaal, dus heel fijn. Ik heb van Lush ook nog bruisballen, bodyscrubs, body butter enz... Zo fijn <3 :D

De prijzen van Lush hier in Nederland is echt niet leuk :( Meestal tussen de 7.95 en 9.25. Maar als ze dan weer een nieuwe collectie hebben dan moet je al vrij snel alle nieuwe in 1x kopen, omdat ze dus vaak limited zijn en de verzendkosten zijn ook niet gezellig. :( Ben dan zo 50 euro kwijt voor een ordertje. Gelukkig gaan ze heel lang mee. Maar ik baal een beetje want in Engeland was ik in verhouding zo weinig kwijt (5.25 GBP == 6.28 EUR). Maar ja om naar even op en neer te gaan naar Londen is mss ook een beetje te duur haha. XD

Team Llama
265 Posts
Ja, zijn heel leuk en het ruikt echt. vooral de cocos vind ik heerlijk ruiken. lemon en mint zijn heel fris.

Ik hoor vaker dat de bodyshop goed is.. die bodybutters die zouden echt wat voor mij kunnen zijn. met al dat zwemmen maar ik vind de bodyshop veel te duur. ik als student kan dat me niet veroorloven haha
Ja ik moest nu 3,95 aan verzendskosten betalen vond ik nogal prijzig bij bol.com is het 2 euro dat is nog te overzien.
Oee nee helemaal naar engeland zou ik ook niet doen nee :P

die hurraw sticks zijn ook maar bij 1 winkel in amsterdam verkrijgbaar je kan ze verder alleen bestellen.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
265 Posts

voor school nog wat opdrachten/verslagen maken en dat is het.. morgen vrij dat word een lange dag.
had achteraf wel naar huis gewild vandaag had ik tenminste de sims kunnen spelen.
Iemand nog leuke sites of iets dergelijks wat ik kan gaan doen?

ik wilde het photoshoppen weer oppakken maar de forums waar ik actief op was die zijn allemaal dood gebloeid :(

SNW Webmiss
14293 Posts
Pinterest haha! Vind ik altijd leuk voor tussendoor. Enne uh ja ik weet het eigenlijk verder niet. Komt weinig voor dat ik me heel hard verveel omdat ik te druk bezig ben denk ik. Ja forums die doodbloeden daar weet ik helaas alles van. Jammer is dat altijd he... Ik probeer het hier vol te houden en dat vind ik al een opgave. XD Na de verhuizing heb ik wel lekker veel tijd voor SNW. Want een client heeft de boel ineens afgekapt en de andere client waarmee ik bezig ben daar ga ik na de verhuizing wel mee verder, maar dat project is al ver af. :D :D

Ik moet echt aan de review werken eigenlijk. Ik baal een beetje dat ik weinig tijd heb nu. Moet ook die eh zo'n premium object uit De Sims 3 Store reviewen (zo'n mood enhancer?)

Gnome Collector
75 Posts
Forums die maar niet van start willen komen is anders ook maar iets. :p Maar nee, ehm, dat premiumitem is wel handig. Ook wel grappig dat ze er een 'droomland' in hebben gedaan. Had de beschrijving nog niet helemaal gelezen, dus ik was wel aardig verrast.
Image

Team Llama
265 Posts
Jaaa ik heb Pinkerest! as you know! idd goed voor de verveel uurtjes, helaas mijn toestweek komt er aan en dus druk leren, daarnaast moet ik de review ook maken ben alleen al heel lang bezig geweest om alle nieuwe kapsels en kleding bij elkaar te verzamelen :P en het onderzoek waar ik mee bezig ben moet allemaal mensen telefonisch enquêtes afnemen. dus nu ook ff druk druk druk,

Verder ga ik en rainbow project beginnen naast mijn dagboek maar daarmee ga ik pas echt van start als ik op school de dikste drukte gehad heb. ergens in mei dus :P
dat nieuwe content is idd erg leuk :P Nefjes review gelezen en onze eigen natuurlijk :P ik denk dat ik het heel handig ga vinden in de sims.

• Stats