Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Chit chat topic!

Team Llama
265 Posts
Sorry als het dubbel is maar ik dacht dat vorige bericht van mij is al zo oud.

zal ik eens wat vertellen! Donderdag komt showtime uit! ben ik niet thuis :( en als ik dan eindelijk thuis ben dit weekend kan ik het amper spelen :(:(

Team Llama
337 Posts
Awww, sorry meissie :-( Maar misschien zijn ze morgen al ergens te koop en kan je het morgen spelen? :)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Awww :( Da's balen. Ja ik kan het denk ik pas over een week, of misschien zelfs pas over 2 weken spelen? Komt vanuit de UK en daar komt ie vrijdag pas uit. Dus dan moet ie nog deze kant op... je snapt me wel. Plus ik heb die speciale Sims muis gekocht en die komt pas halverwege maart uit. Om verzendkosten te besparen heb ik ingesteld om zoveel mogelijk items in 1x verzenden in plaats van alles los. Dus ik denk dat het nog wel ff duurt. We zien wel. Intussen kan ik me in ieder geval even richten op dingetjes op de site haha. Oh en de verhuizing! Vergeet ik die bijna. XD

Team Llama
337 Posts
En hoe kan je nou je eigen verhuizing vergeten? :-p

Als ik het spel morgen of overmorgen heb zal ik het jullie zeker laten weten hoe het is. En misschien ook wat screenshots maken enzo. ^_^ :D
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat zou heeeeeeeel tof zijn ^^ ben erg nieuwsgierig.
Niet echt vergeten maar ik dacht, ach ik kan totdat ik Showtime heb wel aan de site werken. En toen schoot me dus te binnen. Oh wacht ik heb t sowieso al heel erg druk eigenlijk, met de verhuizing. XD

Team Llama
337 Posts
Haha, ik ken het gevoel. Wij staan ook weer op het punt om alles in te pakken en WEER te verhuizen. De 3de keer in nog geen 2 jaar tijd. :S Ik kijk er erg tegenop. Niet alleen vanwege de verhuizing en alles wat daar weer bij komt kijken. Maar ook omdat we terug gaan naar mijn ouders (tijdelijk) en we zo een nieuwe kans hebben op het vinden van goeie banen en veel goedkopere huur huizen. Ik weet alleen niet hoe lang dat zal gaan duren en ga het ontzettend erg vinden dat we niet meer ons eigen plekje hebben. :(

Al ben ik natuurlijk dankbaar dat we ff weer bij mijn ouders, of bij Angelo zijn vader, terecht kunnen tot we weer alles op de rails hebben. :)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja ik snap je helemaal. Ik moest in 2006 ineens ook terug thuis gaan wonen (al was dat gelukkig maar voor een maandje). Maar in die periode kon ik dus niet met mijn moeder overweg, door de hele situatie er omheen. Ik was toen ook dolblij dat ik een kamer had gevonden. Als je gewend bent om op jezelf te wonen en je moet dan ineens weer thuis gaan wonen dan kan dat vies tegenvallen. Nu helpt het natuurlijk al enorm als je het wel met je ouders kunt vinden. :p

Ik hoop in ieder geval voor jullie ook dat je snel weer iets vind waar je je eigen plekje van kunt maken. :)

Team Llama
337 Posts
Ja, dat kan ik me nog herinneren dat je dat al eens had verteld inderdaad. Ik ben ook blij dat ik wel wat beter met mijn ouders kan opschieten. Het gaat mij gewoon meer om het feit dat ik mijn eigen plek kwijt ben. We zullen de hele zolder voor onszelf hebben maar het is niet meer een huis waar MIJN regels gelden. Het is natuurlijk logisch de je de gewoontes in een huishouden volgt waarvan het huis is als je daar een voor (langere) tijd weer gaat wonen.

Alleen mijn ma heeft het bijvoorbeeld altijd warm en heeft het hele jaar door altijd wel ramen open, de achterdeur open, enz. Daar kan ik echt niet tegen. Ik ben al een koukleum maar mijn lichaam gaat ook nog eens op slot zitten als ik constant in kou zit. :-S Of wij hebben bijvoorbeeld nu 2 katten en mijn ma is daar doodsbang voor. Ze doet haar best aardig voor ze te zijn maar zelf heeft ze een hondje. Dus de katten zullen alleen op zolder moeten blijven, ze kunnen geen kant op in het huis. :-(

Dus ik moet echt geloven dat we snel weer een eigen plekje zullen vinden, anders word ik gek x-D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh ja dat snap ik. Ik ben ook een enorme koukleum. En bij ons was het inderdaad ook nooit zo gezellig met de katten en honden samen. ;)

Team Llama
265 Posts

Ik heb hem besteld bij bol.com omdat ik niet veel bij winkels komen. Dus die zal morgen wel bij mijn ouders liggen denk ik. Ondertussen ben ik ziek geworden (bah toch wel) en probeer nu zo veel mogelijk voor school al te doen zodat ik dit weekend in elk geval hem kan installeren en kan bekijken :P
Haha ik lees net jullie stukjes over op je zelf wonen.

Ik woon dan door de weeks op mijn kamer en weekend ben ik bij mijn ouders. Ik vind het juist heerlijk om terug naar huis te gaan. maar na een week thuis ben ik ook wel weer blij om op mijn kamer te zijn :P wat een rust!! :P

Ik ga btw morgen naar het windesheim feest, vato gonzales, miss montreal en alain clark komen optreden! super leuk.. ziek of niet ik ga wel heen haha

SNW Webmiss
14293 Posts
Ohhh klinkt leuk! Veel plezier alvast ^^ Ik ga, zodra ik EINDELIJK eens klaar ben met de preview van Showtime, een beetje aan de site werken enne een beetje spelen met Lunar Lakes en mijn familie daar ^^ :D

Team Llama
265 Posts
ooooh maak mij jaloers!! en leuk!! dan heb ik weer ff wat te lezen terwijl ik op een antwoord mail wacht haha :P wil je zo goed voor school bezig kan je weer niks doen.. onhandig ;)

SNW Webmiss
14293 Posts
Was niet echt mijn intentie om je jaloers te maken... maar als het iets helpt.. ik moet iig nog heel lang wachten op Showtime :p

Team Llama
265 Posts
Ja, het is wat die scholen af en toe ook nog een week van te voren zeggen dat we ook nog een opdracht moeten doen. die heel onduidelijk is dus i'n not happy at all.

Hahaha i know! maakt niet uit! :P hahaha jaaa das wel echt balen!

Team Llama
337 Posts
Beterschap Marii, en heel veel plezier alvast morgen. En succes met je schoolwerk. Slim om daar nu al aan te beginnen zodat je in het weekend hopelijk lekker kan spelen. ^_^

Het is ook zeker lekker om terug naar je ouders te kunnen hoor, begrijp me niet verkeerd. Alleen het verschil is dat jij weet voor hoe lang dat duurt, je hebt zeg maar een vast ritme. Maar als je, net als ik, een lange tijd op jezelf heb gewoond en echt je eigen levensstijl hebt met je partner is het toch even slikken als je voor een onbepaalde tijd terug moet. Want ik heb geen idee hoe lang het zal duren voordat ik een goedkoop huisje heb van de gemeente.

Ik sta dan wel al 6 a 7 jaar ingeschreven bij Woningnet maar heel veel mensen die al langer dan 10 jaar staan ingeschreven, of mensen met urgentie (voor handicap e.d.) krijgen gelijk voorrang. En dat maakt het erg oneerlijk voor de mensen die niets mankeren maar wel graag een huisje willen. Laat ik gewoon zeggen dat ik er slecht tegen kan als iets staat te gebeuren en ik weet niet voor hoe lang, of hoe het zal lopen. Ik ben wat dat betreft nogal een controle freak. x-D

PS: @ Marii: ik vind het gezellig dat je zo komt kletsen op ons forum. Super. :D
Image

• Stats