Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Chit chat topic!

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik was verbaasd dat dit topic er nog niet was, maar ik denk dat het een en ander verwijdert is toen het forum en site opnieuw gelanceerd werden.

Dit is in elk geval het chit chat topic! Hier kun je over alledaagse dingen praten die op je dag gebeuren, het kan echt vanalles wezen.

Veel plezier! :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik denk dat ik het oude heb gesloten met de bedoeling een nieuwe te openen. Natuurlijk mag dat gewoon hoor, dus niet weggehaald met de gedachte dat het niet mag ofzo. :p

Alledaagse dingen: Ik had aan Hidden Springs willen werken maar heb tot erg laat (11 uur ofzo?) doorgewerkt aan website van een klant. En daarna even wat rangen aangepast van SNW. Morgen erg druk met verjaardag van familielid en 's avonds Doctor Who. Dus ik vrees dat ik morgen ook weinig Sims zal spelen! En ik had nog wel zo'n zin... Was vandaag een stormachtige dag trouwens. Zie:

Image Image

:surprised:

1056 Posts
ik kreeg een maitlje van SNW over dat er ergens iets was gepost, dus ik zo gewoon ff weer eens op SNW kijken zie ik opeens dat het vernieuwd is :O
het ziet er echt super goed uit! wel wennen, maar toch!
echt super mooi gedaan!

2137 Posts
Haha, ja, Rosana ( en ChEeTaH ) hebben heel goed hun best gedaan :)
Image

Team Llama
337 Posts
Hey Simsfreak, leuk je hier ff te zien ;)

Vandaag niet veel bijzonders gedaan. Er was een kind ergens uit de buurt weer aan het schijnen met een laser lampje. Vet irritant. We irriteerde ons er zo erg aan dat we het huis hebben opgespoord en er langs zijn gegaan. Tot nu toe lijkt het geholpen te hebben. :)

En ik kan al de hele dag al niet in sims social, het laad tot 65 procent en dan stopt het. Vet irritant. Enne.... ja SNW is zeker opgeknapt. Goed werk geleverd!
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind het supertof om je weer te zien Simsfreak! :D En ja het is idd veranderd, vind het al erg mooi, maar er komt de komende weken en maanden nog veeeeeeeeeel meer leuks :D Moet het een beetje in fases doen, maar het komt er wel :cute:

Wij hebben net geluncht. Heel boeiend I know :P ik ga zo weer even Hidden Springs in. Weet niet zo goed hoe ik de review moet aanpakken. Ik denk veel plaatjes, en wat algemene info. Als ik het heel uitgebreid wil doen ben ik wel een week bezig ofzo en tja, dan is de buzz alweer voorbij. XD

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ga zo Middeleeuwen spelen, en daarna Piraten & Adel :D Wou ik even blij over doen. :p

Gnome Collector
75 Posts
Is ie dan al binnen? Veel plezier in ieder geval!
Welke ambitie ga je doen?
Image

2137 Posts
Veel plezier Rosie!

Ik denk dat ze Piraten als eerst gaat doen xD
Image

Team Llama
337 Posts
Ik ben net terug van het verjaardagsfeestje van mijn pa. Ben ontzettend moe en niet zo lekker. Maar ik kijk uit naar morgen! Dan gaan mijn schatje en ik naar het Dolfinarium! :D :blush:

En ik had vandaag BIJNA Hidden Springs gekocht.. ik vind het gewoon zo'n mooie buurt. Maar misschien dat ik tot eind September wacht, tot we de nieuwe salarissen binnen hebben gekregen. Ik weet het niet.... hebbe, hebbe, hebbe.....! :uhm: :eek: :blah: :sweat: :cry: :woot:
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
@Nefje: Ja ik heb m in Engeland besteld en hij kwam vandaag binnen. Wat dus eigenlijk heel snel is, omdat het spel tenslotte pas sinds gisteren in de UK uit is. Ze sturen de games soms wel eerder zodat het op de dag van release binnenkomt. Dan waren ze nu misschien net iets eerder. In ieder geval erg blij. :D

Maar... ik heb er net al een topic over aangemaakt in het Middeleeuwen forum... Ik kan dus niet meer spelen. :uhm: Dus de lol is er weer een beetje vanaf nu. :( Ik heb omdat ik er nog niet mee had gespeeld eerst even met het basisspel gespeeld. Een paar uurtjes. Erg leuk, bevalt goed. Maar de game crashte. En na het installeren van de patch start het spel niet meer. Dus aan Piraten ben ik nog niet toegekomen.

@Patricia: Klinkt gezellig! En veel plezier in het Dolfinarium. Daar wil ik ook nog eens heen, lijkt me heel erg leuk :D mag je daar eigenlijk foto's maken dat je weet? :D

Ik heb trouwens exact hetzelfde met die store sets, nou ja bepaalde store sets. Ik ga eens een topic erover maken en mijn liefde voor bepaalde sets uiten lol. :P Eigenlijk wil ik er helemaal niks aan uitgeven, maar sommige sets zijn echt te leuk. En ik heb ze in het verleden stiekem ehm... geprobeerd zeg maar, en ik wil ze graag officieel in het spel nu. :blush:

Gnome Collector
75 Posts
Ik had het inderdaad niet over de release maar over de bezorging vanuit Engeland.
Je zou inderdaad verwachten dat het wat langer zou duren aangezien Sims games officieel vrijdag in het UK uitkomen. Mooi dat je 'm nu al hebt. Er zijn hier vast meer mensen die graag hetzelfde zouden willen zeggen. Nu maar hopen dat je straks weer verder kunt spelen.

Hidden Springs is inderdaad wel een mooie wereld. Ik vind 'm alleen wat te prijzig, dus ik houd het voorlopig op de werelden die al in het spel zitten. Ik hoop dat EA in de toekomst een wereld maakt met de 'uitbreidingen' erin. Ik ben een beetje een luie Simmer geworden en heb weinig zin om eerst nachtclubs etc. in mijn buurt te plaatsen. De bestaande buurten zijn meestal ook net iets te klein of hebben te weinig kavels waar alles mooi oppast. Er zijn al een aantal werelden van fansites die de uitbreidingen combineren, maar ik zou graag ook een buurt van EA zien. Die laden vaak toch wat beter en geven in de regel ook wat minder problemen.
Image

Team Llama
337 Posts
@ Rosana: je mag zeker foto's maken, dat hebben wij ook gedaan. En een filmpje. Maar ik moet heel eerlijk zeggen dat het geld het niet echt waard is. Wat dat betreft kan je maar beter naar Disney ofzo gaan, daar is het echt je geld waard. Zo hadden ze bijvoorbeeld een Orca die je tussen 14:00 en 16:00 kon bezoeken maar er was niets van dat beest te zien door de podium opmaak. Dat stelde echt helemaal niets voor. Park is ook niet zo groot, je hebt het met een half dagje wel gezien eigenlijk. Erg jammer, en dat voor bijna 23 euro per volwassen kaartje..

Maar de dolfijnenshow was echt super, we hebben ook wat foto's en een filmpje dus die zal je binnenkort wel op facebook spotten. ;)

En over de storesets, ik heb er een heleboel in mijn spel al, legaal ook gewoon. Ik vind die zeker wel de moeite waard, ook kleren e.d. heb ik gekocht. Het enige waar ik echt over twijfel is Hidden Springs. Ik weet het gewoon echt niet en ik moet mezelf dwingen om te wachten tot de Dieren uitbreiding. Het moet gewoon.. ik heb niets te willen.... ;P
Image

1024 Posts
Dank je Jean, was al bang dat dit topic echt verdwenen was.

Tja, de vakantie zit er weer op, binnenkort zit alles weer op school, dus wordt het eindelijk weer wat rustiger in huis :-J
Wat mij hopelijk weer wat ruimte geeft om met o.m. SNW bezig te zijn, site ziet er echt verbluffend uit...
Was er al iemand bezig met een review over The Sims Social on Facebook? Anders, als ik tenminste nog reporter rechten heb, wil ik die graag gaan maken de komende week.
Voor wie het interesseert (tja, wie eigenlijk) de tablet staat vrijwel continu standby op Trillian, dus via MSN of Facebookchat ben ik ook bereikbaar....

SNW Webmiss
14293 Posts
Goed punt, ik ga zo even een aantal mensen in een groep gooien voor nieuws. Moet wel een gids schrijven over hoe het nieuws te gebruiken. Zoveel gemakkelijker maar toch dingen om rekening mee te houden. Komt goed. :D

Patricia wilde wel een guide schrijven (maar een review is een beknopte versie, neem ik aan?) en dat kan geen kwaad imo. Is weer meer nieuws = meer bezoekers = misschien ook nieuwe mensen erbij op het forum? Wie weet :D

• Stats