Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Nieuwe meubels

Team Llama
337 Posts
Vandaag kreeg ik een pop-up met nieuwe meubels, en raad eens: het is allemaal roze!
Laat ik daar nou gek op zijn :oops: :D

Image
Deze set is er ook in het zwart zag ik. Het kost zowel Social Points als de gouden munten waar je echt geld voor moet betalen.

Ik zal kijken of ik de meubels ge-update kan houden als er nieuwe sets zijn. Is misschien wel leuk om te weten. :-D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ohhhhh! Ik ook, alleen ik ben net iets meer van fuchsia/hotpink. XD
Maar dit is wel cute zeg...

Gouden munten vind ik dan weer jammer... Alsof het me op m'n rug groeit lol. Ik heb veel leuke items gezien die met gouden muntjes gekocht kunnen worden. Heb er maar 15... :uhm:

Team Llama
337 Posts
Je kan ze ook met social punten kopen. Alleen dat betekent dat je heel vaak op bezoek moet bij je vrienden/buren. Ik ben heel hard bezig en ik heb dit op het moment:

Image

Hotpink e.d. vind ik ook erg mooi. Ik ben van alle roze wel denk ik. XD :D :blush:

PS: Het enige wat ik erg jammer vind is dat je je facebook vrienden echt nodig hebt om bijvoorbeeld een nieuwe kamer, of een nieuwe item te "bouwen". Ik heb geen 'allround friends' over de hele wereld. Ik houd mijn facebook liever privé met alleen familie en vrienden. En laten die het nou bijna niet spelen.. :-/ :confused:
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat probleem herken ik wel van andere Facebook spelletjes. Intussen is mijn profiel een beetje gegroeid omdat ik heel veel mensen van de community erop heb. Je zou eventueel als je dat ziet zitten, een soort euhm limited profile kunnen instellen voor mensen uit een bepaalde groep. Dat je ze dus wel kunt toevoegen maar dat ze enkel je spelletjes enz kunnen zien maar niet je vrienden, berichten, foto's, info etc.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
337 Posts
Dat moet ik even gaan onderzoeken want dit is niets..
Hetzelfde geldt voor Farmville e.d. Erg irritant.

PS: Ik heb trouwens ook nog het roze kleedje gekocht. :D :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmmm ik ga eventjes het spelletje in, nog even voordat ik naar bed ga. XD Mooi trouwens Patricia!

Team Llama
337 Posts

Hier een nieuwe set voor de keuken:

Image

Persoonlijk vind ik die niet zo heel mooi maar anderen misschien wel. ;-) :)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ohhhh hahaha die wilde ik net gaan kopen. Althans ik ben t aan t overwegen. Weet t nog niet zeker. :p Ik had het wit alleen iets cremiger gedaan als ik ze zelf had gemaakt :D maar ze zijn redelijk betaalbaar tegenover sommige andere keukenkastjes.

Team Llama
337 Posts
Pff, ik kan al de hele dag niet in Sims Social komen. Bij de laad pagina gaat het tot 65 procent en dan houdt het op met laden, het blijft vast steken. Ik kan dus even niets in de gaten houden. :\
Image

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Kan veel redenen hebben, ik denk zelf pageload/serverload.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
337 Posts
Heel veel mensen schijnen er last van te hebben. Sommige hebben er al meer dan 4 dagen last van en nog steeds is er niets opgelost. Ik baal hier enorm van want ik was flink bezig voor mijn roze badkamer te sparen. Ik heb een boel nieuwe mensen opgezocht die ik nu niet eens kan toevoegen in het spel.

Ik hoop voor EA dat dit voor mij niet zoveel langer gaat duren want dan is het speel plezier voor mij er wel zo'n beetje af..
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik had in het weekend van Gamescom dus last ervan, dat ik maar niet erop kon komen. Een aantal dagen last van gehad. Het stond ook op de Gamescom trouwens! Maar in plaats daarvan hadden ze de daarvoor bestemde computers maar in gebruik gezet voor Beestenbende, want Social deed het niet!

En ik ben het met je eens Patricia. Als je telkens niet erin kunt is de lol er snel vanaf. :(

Team Llama
337 Posts
Ik vind het echt belachelijk dat er gewoon weer iets is wat gewoon zoveel simpele fouten heeft. En ik zeg simpel omdat op de Sims Social officiële forum van het spel zelfs spelers op oplossingen komen voor het team. En het team is al dagen bezig met de "problemen".

En dit is het spel wat nog wel een prijs heeft gekregen volgens de Gamescom e.d. Echt slecht. Maarja ik vier nu even mijn frustratie op het spel, het is voor de rest namelijk wel erg leuk en verslavend. Toch erg jammer van die stomme fouten.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Eens, ook idd met het feit dat het erg verslavend is en leuk. :p
Maar ik snap je frustratie zeker wel.

• Stats