Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Welke andere Facebook spellen speel jij?

Team Llama
337 Posts
Zelf speel ik naast Sims Social de volgende spellen:

- Farmville
- Glory of Rome
- Maplestory Adventures

Dit is trouwens mijn Gnome verzameling in Farmville:

Image
Leuk hé? :-D

Welke speel jij nog meer op Facebook?
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik speelde er heel veel, waaronder ook Farmville, Superpoke Pets en euhm Superpocus. Restaurant city geloof ik? Alleen het neemt nogal veel tijd in beslag dus ik speel nu alleen The Sims Social. Al die spelletjes zijn verslavend lol. :p

Leuke verzameling gnomes trouwens :D

Image
Hier is een fotootje van een Junior afbeelding die ik in Farmville heb gemaakt ooit :p

Team Llama
337 Posts
Wow, coole Junior heb je gemaakt zeg :-o Leuk :-D

Die spelletjes zijn zeker wel verslavend :-p Maar daarom zijn ze ook zo leuk. Soms zoek ik er weleens een spelletje bij omdat ik best wel snel klaar ben altijd met alles. Maar er zijn weinig spelletjes die mij echt blijven boeien.
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik vind jouw Farmville idd erg leuk, heb 'm wel eens bezocht, geloof ik..
Ik heb zelf Farmville, en al die Ville's wel.. maar ik speel nog maar zeer weinig spelletjes op Facebook! Ik wil binnenkort weer eens beginnen met De Sims 2, door werk niet meer aan toegekomen.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Bedoel je dan De Sims 2 op de PC gewoon, of heb ik iets gemist op Facebook? :p
Ja, dat met Junior heb ik gemaakt in een tijd dat veel vrienden het ook speelden en dan maakten ze dus woorden of leuke vormen enz, en het eerste wat mij te binnen schoot was Junior XD
Dus toen heb ik een emoticon gepakt die ik ooit van Junior heb gemaakt: :junior: en gekeken hoe dat per pixel ongeveer was, blokken gespaard in de juiste kleuren en vervolgens Junior gebouwd haha. :bounce:

2137 Posts
Haha, nee op de PC. Gewoon geen tijd voor gehad, maargoed, was ook slightly offtopic.

Ik heb overigens dat Empires and Allies geprobeert en is wel leuk!
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

1024 Posts
Net als Rosie heb ik allerlei Facebook games in mijn lijst gehad, alleen ook een heleboel geblokkeerd. Zat hele ochtenden te wachten op groeiende tomaten of druiven, stond er zelfs eerder voor op om op tijd groenten te oogsten.... Hoezo, verslavend???
Er staan er nog wel wat in mijn lijst, maar echt spelen .... nou, nee.
Houdt het op Sims Social, misschien wel omdat ik momenteel door PCperikelen geen Sims 2 kan spelen.

• Stats