Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Wat doe jij in in Sims Social?

Gnome Collector
75 Posts
Hier ook. :P Ik zal wel niet goed opletten, maar als je minder dan 15 energie hebt wordt het toch per 5 minuten met 1 energie aangevuld? Dat gebeurt niet meer als je meer dan 15 energie hebt, toch?
In dat geval zie ik niet bepaald het voordeel.

Als mijn nieuwe kamer af is zal ik overigens een screen plaatsen.
Image

Gnome Collector
75 Posts
Is iedereen gestopt met spelen? Het is hier zo stil. :(

Hoe dan ook, ik had beloofd een plaatje te posten dus hier is ie dan:
Image
Verbouwing is nog lang niet klaar, maar het geeft een idee. :)

Oké, er staat opeens een diamant in mijn kamer. :uhm: En er speelt ook nog eens een vogel op mijn keyboard...
Image
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ben niet gestopt hoor, maar heb een aantal drukke weken op het moment.
Ik heb nieuwe stukjes grond gekocht. :D

Team Llama
337 Posts
Zelf heb ik The Sims Social al lang niet meer gespeeld. Ik vind het niet zo leuk meer eigenlijk. Maar dat kan ook komen omdat ik zo'n zin heb in Beestenbende, dan concentreer ik mezelf daar zo erg op dat ik al het andere even niet meer zie staan :-p
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Team Llama
265 Posts

ik doe echt niks meer met de sims social vind het toch niet zo'n leuk spel

SNW Webmiss
14293 Posts
Jammer Mari. Ik vind het juist weer wel leuk nu. Ik kon het heel lang niet goed spelen in verband met errors en hoe traag het spel was. Nu is dat nog allemaal niet helemaal opgelost maar het is al veel minder. Ik vind de wekelijkse quests meestal ook erg leuk om te doen. :D

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Leuk om te zien dat er nog steeds mensen Sims Social spelen. Ben al een tijd gestopt, eigenlijk met een hoop FB spellen. Inderdaad, de bugs en de soms zo trage laadtijden zijn zeker de oorzaak hiervan.

• Stats