Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Wat doe jij in in Sims Social?

Team Llama
337 Posts
Ik ben nog niet zolang actief bezig met Sims Social maar op dit moment probeer ik alle onkruid uit de tuin te verwijderen. Dat duurt echt lang want je energie is zo op, helaas. Maar aan de andere kant geeft het ook weer wat te doen. ;-)

Het ziet er op dit moment zo uit:

Image

Wat is jouw doel op dit moment in het spel?
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
mijn sim is op dit moment die diamant aan het hakken ;3
Image

en dat onkruid is idd irritant, in de voortuin is alles weg, maar nu groeit er weer iets nieuws :O

Gnome Collector
75 Posts
Edit: mijn kamer is teruggevonden met dank aan BucaBerry.
Op het officiële forum waren er veel meer mensen die hun hoofdkamer kwijt waren, maar het is gewoon een misverstand mbt de plek waar je de kamer kan vinden.

Ik keek bij 'build' en bij storage 'all', maar daar kan je 'm niet vinden.
Hij staat onder het rooms icoon onder storage.

Image
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Daar kwam ik dus ook achter tijdens het spelen. Ik was mijn kavel helemaal opnieuw aan het inrichten enzo en ik had dus alles, inclusief alle meubels in de kamers, in de storage gezet. Toen ik die niet direct kon terugvinden raakte ik in paniek. Maar inderdaad, deze stond wel onder Rooms. Lol. Alles opgelost. :)

Team Llama
337 Posts
Momenteel ben ik bezig met een slaapkamer en het huis opnieuw in te delen. Daarna wil ik de woonkamer gaan doen en het hobby kamertje.

Zo ziet mijn huis er nu uit, nog lang niet af maar dan kan je toch zien waar ik zoal mee bezig ben geweest :-)

Image
Image
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Leuk ^^ Ik zal straks mijn stekkie ook laten zien. :D

Team Llama
337 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik ben te druk en vergeetachtig. :( Maar hier is ie:

Image

Voor mijn gevoel gaat het allemaal wat traag. Omdat de energiepunten zo snel op zijn... Ik zie vrienden mij voorbij vliegen lol en het is niet alsof die nou de hele dag zitten te spelen. Denk ik... :p

Team Llama
337 Posts
Wojo... wat een huis zeg... jij bent flink bezig geweest.. met je het schiet niet op, haha!
Leuk hoor! :-D

Weetje wat een leuk truukje is? Als je alle gratis 1 punt energy bars bijvoorbeeld van vrienden opspaart tot je er een heleboel hebt. Zoals iets over de 20. Dan ga je ze allemaal in gebruik nemen en staat jouw energy, samen met de 15 gewone energy punten, zo in de 30 of 40. Laatst had ik dankzij al die repen die ik had opgespaard boven de 70 energy punten. En het leuke is dat het spel je energy op de level houdt waar die op staat. Dus als je weg gaat van het spel en je komt een dag later terug, dan staat je energy nog steeds zo hoog. :-D
Image

Gnome Collector
75 Posts
Maar Rosana, natuurlijk speel ik de hele dag om mijn huis te onderhouden. Wat denk jij nou. :o
Nee grapje, maar telkens een paar minuten spelen helpt best wel. :P

@ Patricia
Ik begrijp je truukje niet helemaal. Bedoel je dat je de limiet (van 15) zo kan verhogen?
Als je dat bedoelt, dan werkt het bij mij niet. Ik heb wel vaker boven de 15 aan energie gehad, maar dat was slechts tijdelijk. De volgende keer dat ik het spel opstart heb ik weer maximaal 15 energie.
Je kan overigens ook niet altijd meer dan 15 stuks van een bepaald item verzamelen, hoewel ik wel af en toe 16/15 etc. had, erg vaag allemaal. :P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh maar over de grootte van mijn huisje heb ik het ook niet. Ik heb het alleen nog niet helemaal leuk kunnen aankleden en mijn level is nog aanzienlijk lager dan veel vrienden, die na mij pas zijn begonnen. Dat snap ik dus niet helemaal. Het is niet heel erg ofzo, maar ik vind het natuurlijk ook leuk om een level hoger te gaan enz. :p

Dat trucje ken ik op zich wel en niet. Ik spaar de energierepen en bekers (die laatste komen niet zoveel voor) wel op, en gebruik ze vooral als ik echt even moet skillen. Want het vliegt er doorheen. Maar bij mij is het net als bij Nefje, als ik terugkom staat het op maximaal 15 energie. :uhm:

Enne ja sommige items kunnen maar maximaal 10 ofzo en dan heb ik er ook 30. Heel weird. :p niet erg overigens. Ik hoop niet dat ze op een dag een update doen waarbij we dan alle extra items ineens kwijt zijn. XD

Team Llama
337 Posts
Oh? Nouja zeg... ik heb zeker boven de 40 energy punten gehad, en telkens als ik later terug kwam had ik het nog steeds. Tot ik het natuurlijk had opgemaakt. Misschien een bug en had ik gewoon geluk ^_^ Ik zal het nog eens proberen maar ik heb niet zoveel actieve spelers op facebook op het moment, weet niet wat ze allemaal aan het doen zijn maar het weerhoudt mensen ervan om spelletjes te spelen blijkbaar. Dus ik krijg op het moment niet zoveel energy repen meer..
Image

Gnome Collector
75 Posts
Dan had ik je verkeerd begrepen, ik dacht dat je bedoelde dat het de limiet verhoogt.
Ik weet niet zeker of de energie weer teruggaat naar 15 als je weg bent gegaan, ik wil die gok niet nemen.
Persoonlijk zie ik er ook niet echt het voordeel van in om ze later te gebruiken. Ik gebruik ze wel als ik ze nodig heb en dat is zoals Rosana al zei eigenlijk altijd wel. :P
Of ik moet je weer verkeerd begrepen hebben. xD

Hier vermindert het aantal energierepen trouwens ook wel hard. Normaal had ik er dagelijks best veel (voor mijn doen), maar nu zijn het er zeker geen 10 per dag.
Image

Team Llama
337 Posts
Ik heb geen idee waar we het nu precies allemaal over hebben, haha.
Hier is een screenshot van die energy tab bovenaan.

Image

Deze staat nu op 41 energy punten. Dit heb ik dankzij repen en andere energy items die ik van vrienden heb gekregen. Als ik die allemaal op spaar en in 1x gebruik, zoals nu en dat ik op 41 punten kom, kan ik gewoon weggaan en de volgende dag nog net zoveel energy punten hebben. Al die punten maak ik niet in 1 dag op en elke dag dat ik meer repen of andere energy items krijg die ik toevoeg wordt de energy steeds meer. Wat tevens gewoon blijft staan bij mij.

Dus tja, ik weet niet zo goed hoe dat niet handig zou zijn maar voor mij werkt het in ieder geval prima om alles te doen wat ik wil met mijn Sim, en genoeg energy over houden voor volgende dagen. Ik zit nooit zonder dus. :-)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Wauw ik denk dat ik niet boven de 20 ben geweest ofzo. Ik heb altijd tekort lol. Die 41 zouden bij mij voor alsnog heel snel op zijn. Al dat skillen enzo vreet echt de energie weg. :p

• Stats