Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Online spelen?!

Nooboo
1 Posts
Er wordt hier gesuggereerd dat je sims online kunt spelen is dat niet een beetje erg NEP?????
En als dat dan toch kan zou ik wel eens willen weten waar je dat dan kan vinden want dit is alleen een forum en info site.............en heeft niks te maken met online spelen?!

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts

Online spelen kan in elk geval niet op SimsNetWerk, en voor zover ik weet behalve in The Sims Online ( eerste reeks ) ook niet in de andere reeksen van De Sims. ;)
Ik hoop dat je het nu snapt? :P
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Gnome Collector
75 Posts
Ik neem aan dat je doelt op het The Sims Online subforum.
Als je hierin kijkt, dan zie je dat de geplaatste berichten al meerdere jaren oud zijn. TSO stamt namelijk uit de tijd van De Sims 1. Het was eigenlijk ook een soort Sims 1 maar dan online. Hiervoor moest je maandelijks betalen.

Het liep allemaal niet zo goed dus toen is het gestopt. Een aantal jaar later (in 2008) werd EA-Land geïntroduceerd. Dit was een ambitieus project van een aantal jonge fanatiekelingen bij EA Games om TSO weer nieuw leven in te blazen. Ditmaal hoefde je niet per se te betalen. Als je wel maandelijks betaalde, dan kon je een aantal extra's krijgen.
Dit ging een tijdje goed, maar uiteindelijk is dit ook stuk gelopen. Daarna is besloten om TSO nooit meer terug te halen.

Het is mogelijk dat men nog van gedachten veranderd, maar de kans dat The Sims Online ooit nog terugkomt acht ik zeer klein.

Maar misschien is het inderdaad wel handig om de omschrijving van het subforum te veranderen of het subforum helemaal (tijdelijk?) te verplaatsen/verwijderen.
Het kan inderdaad valse verwachten creëren. Aan de andere kant zijn de berichten zo oud, dat waarschijnlijk weinig mensen zullen verwachten dat TSO nog bestaat.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Wij suggereren dat helemaal niet. Als je goed zou rondkijken zou je TSO zien, en dat is het enige wat je online KON spelen. Dat is inmiddels gesloten. Maar dat is dan nog geen reden om zulke dingen te roepen. Vind het allemaal een beetje een aanvallende toon waarop je post. Kan aan mij liggen natuurlijk.

Overigens kun je MySims op de PC wel online spelen met vrienden.

Dus het is nog altijd geen leugen.

• Stats