Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Mijn kat is aangereden.

Servo's Slave
129 Posts
Ze is gisteren aangereden, ze is overleden.
We waren bij de buren voor een etentje, toen we terugkwamen zag ik haar(eigenlijk hem) liggen in de voortuin. Zijn lichaampje alleen, zijn hoofdje in de struiken. Hij was nog niet lang dood, want hij was nog soepel en koud, maar zijn dikke lijfje bewoog niet meer. Het was gedaan. Hij is aangereden, zijn pootje(s) waren gebroken, een bot stak uit (niet uit zijn vel), hij bloedde uit zijn mond.. zijn ogen staar open. Hij had waarschijnlijk nadat hij was overreden nog naar ons huis gekomen en aan de deur gekrabd, want er hangt bloed aan. Ik mis hem zo, hij was de allerspeciaalste kat die ik ooit heb gehad. Hij was een zwerfkat en we hadden hem als onze kat genomen, hij woog wel 6/7 kg, dus hij heeft goed gegeten bij ons.. hij heeft een kort maar goed leven gehad hoop ik, hij zou 14 februari 2 jaar worden. Oke, nu even een zakdoek nemen voor mijn tranen.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Nooboo
6 Posts

:hugs:
echt erg gwn dat je dat had gezien. :hugs:
*Geeft zakdoek*

14 Februari, umm mijn verjaardag. zal aan je denken dan ;)

1056 Posts
het is altijd erg vervelend om je huisdier zo kwijt te raken :tears: :tears: :tears: :tears: :tears:
sterkte

Servo's Slave
129 Posts
Image

1625 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Sorry dat te lezen zeg :( Tranen schieten me in m'n ogen als ik dat zo lees. Ik heb ook katjes verloren, zij het wel door ziektes en niet door een aanrijding. Het is altijd erg. :hug:

• Stats