Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Naam Wijzigen

Terrible Townie
45 Posts
Kunnen moderators mijn naam wijzigen of kan dat niet? Want ik zou hem graag willen veranderen in: Jill

Dus ik weet niet of het kan, maar alvast bedankt (Als het kan en jullie het willen doen.)

Xxxx Jill ♥
Image

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ik dacht dat alleen administrators namen konden wijzigen, ik heb in elk geval nog nooit de optie gezien. :P
In elk geval, ik dacht dat initieel alleen Rosana vaak namen wijzigde. Geen idee of ze het bij jou doet, maar ik denk het wel, want je hebt je gewoon gedragen en normaal gedaan. Nou nog hopen dat de naam Jill niet bestaat, want de kans is er wel met heel veel leden. :P
Jill is nou niet echt een naam die weinig voorkomt op forums, zegmaar. :P
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

1625 Posts
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik wil binnenkort best een keertje je naam veranderen, maar Jill is zeker al bezet, dus dan kun je beter iets anders kiezen.

Terrible Townie
45 Posts
Image

1056 Posts
misschien kun je er: ♥-Jill-♥ , van maken :) zo ziet het er toch wel leuk uit :D

Terrible Townie
45 Posts
Ik vind Jill<3 iets leuker. En het is best onhandig als je dat elke keer in moet tikken.
Image

2137 Posts
Maarja als je geen gedeelde computer hebt, kun je natuurlijk altijd je gebruikersnaam en wachtwoord opslaan :P
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Mij is het best, als het nog vrij is. Een puntje waar je rekening mee moet houden. In de nabije toekomst gaan we SNW dus helemaal omgooien en dan kunnen zulke namen niet meer (met < > . , ? etc etc erin). Dus kies liever iets met enkel letters en cijfers als het even kan. Streepjes en underscores mogen ook nog wel, - en _ dus :)

• Stats