Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[Chit Chat] I chit, you chat, we are chitchatting =)!

SNW Webmiss
14293 Posts
Zo heftig Simsfreak! Gaat het nu wel weer beter? Ik herken t trouwens een beetje. Ik heb de laatste tijd veel blackouts, ben duizelig, wordt het zwart voor m'n ogen enz. Maar ik ben een medische ramp. :uhm:

Ik neem even een paar dagen een break. Heb een aantal drukke maanden achter de rug en het is nog niet voorbij. Wil dus even een adempauze alvorens weer van alles te gaan doen online. :)

Gnome Collector
75 Posts
Rust maar goed uit. Dat verdien je zo te horen.

Hmm, ik moet eigenlijk eens werk gaan zoeken. Maar ik denk niet dat ze voor zo'n korte tijd nog een vakantiekracht zoeken. Daarnaast ben ik weer eens lui. :p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Denk aan al het geld wat je zult verdienen ;) Gewoon proberen, als je het natuurlijk echt wilt.
Ik doe het dus even rustig aan. Ik begin in september weer met een opdracht die al enige tijd staat. En dan heb ik nog wat tijd over om me te richten op de kunstacademie en mijn eigen online projecten. :)

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
het ging gelukkig wel ik had toen alleen veel hoofdpijn
maar na ander halve week ging het wel weer :) enahd ik geenhoofdpijnmeer :3
nu moet ik ook goed eten eneetik elke ochtendeen banaantje :3

2137 Posts
Er is het een ander aan de hand geweest met me, iets dat ik al heel lang over mezelf wist, is toch boven water gekomen.. en heb het aan mijn zus verteld 3 maanden geleden, en aan de rest van de familie.

In groep 8 ben ik er achter gekomen dat ik niet op het andere geslacht val, maar op hetzelfde geslacht, jongens dus..
Dat wist ik ook al wel sinds groep 8, maar het volledige besef was er nog niet.. Ik heb het eigenlijk sindsdien verborgen gehouden en nu sinds 3 maanden ben ik out.. bij de meeste mensen dan. Mensen waarvan ik niet wil dat ze het weten, weten het dan ook niet. En dat houd ik liever zo.. En ik weet zeker dat ze het niet via dit forum te weten komen, ze spelen geen sims oid.
Nou heb ik iemand ontmoet via het internet, en daar laatst mee afgesproken, en het klikte best goed, en nu wilt ie een 2de keer afspreken, etc. Dus het lijkt erop alsof het wat aan het worden is etc.
Ik hoop dat het wat duidelijk is, en ik niet anders aangekeken wordt, en anders.. jammer dan. :) Ik ben wie ik ben.
Sexuality shouldn't matter, or divide you as a person.

groetjes
Jean!
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

1056 Posts
^ knap dat je er voor uit durft te komen ;) en ik zal je niet anders zien ofzo je bent nog gewoon zoals je altijd al bent geweest, alleen nu met ene geheim minder :)
ik weetniet, ergens dacht ik het al :P misschien aan de houding zoals je je foto's maakte :3
maar ik hoop voor je dat het iets word tussen jou en die persoon ;)

1817 Posts
Goed dat je ervoor uit komt Jean. We leven dan wel in Nederland, maar mensen blijven nog altijd vooroordelen hebben over dit soort dingen.

Veel geluk in de liefde toegewenst!
Image
:: GET CHROME ::

1625 Posts

Ik weet nog hoe moeilijk dat was, gelukkig al zo lang geleden :D
Image

2316 Posts
Super dat je out bent Jean! Is vast een hele opluchting! Ik wens je alle geluk en zeker in de liefde :D
ImageImage

1817 Posts
@Catdog: Ik wist niet dat je op mannen viel. Niet dat het verschil maakt natuurlijk.
Image
:: GET CHROME ::

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik had hier nog niet gereageerd, shame on me! Maar je weet dat ik er geen moeite mee heb he Jean. Ik hoop dat je je nu iig beter voelt, nu het eruit is zeg maar. Lijkt me een hele opluchting in ieder geval! Ik veroordeel niet op iemands geaardheid. Als je maar gelukkig bent. :)

• Stats