Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[Chit Chat] I chit, you chat, we are chitchatting =)!

SNW Webmiss
14293 Posts
Vervelend van je keel :(
Dus je was eigenlijk van plan naar het event te komen? Dat wist ik niet, wel cool (en jammer dat het niet kon). Komt vast een volgende keer :D

Gnome Collector
75 Posts
Ja, Mogway bood het aan aangezien zij geen vrij kon krijgen van haar werk.

Ik had geen college gisteren, maar ben al vanaf zaterdag ziek. Maarja, het was ook wel een beetje veel geworden. Vorige week nog net Dieter naar de Efteling enzo, daarna nog snel voorbereiden van pleidooi, colleges en dan vervolgens nog naar het ambities evenement. Om daarna weer mijn volgende pleidooi plus tentamens voor te bereiden.

Daarnaast zou het heel lastig worden met Dieter. Ik had natuurlijk liever dat hij ook meeging, zodat ik tenminste iemand kende. Maar hij moest dan eerst verlof vragen en het zou erg krap worden aangezien hij in de avond zijn ouders moest ophalen in Brussel die net van vakantie terugkwamen.

Kortom: niet het ideale moment en volgende beter.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Lijkt me leuk je ook eens te ontmoeten. Snap dat je niet kon hoor!

Nooboo
3 Posts
Nefje wrote:Ja, Mogway bood het aan aangezien zij geen vrij kon krijgen van haar werk.

Ik had geen college gisteren, maar ben al vanaf zaterdag ziek. Maarja, het was ook wel een beetje veel geworden. Vorige week nog net Dieter naar de Efteling enzo, daarna nog snel voorbereiden van pleidooi, colleges en dan vervolgens nog naar het ambities evenement. Om daarna weer mijn volgende pleidooi plus tentamens voor te bereiden.

Daarnaast zou het heel lastig worden met Dieter. Ik had natuurlijk liever dat hij ook meeging, zodat ik tenminste iemand kende. Maar hij moest dan eerst verlof vragen en het zou erg krap worden aangezien hij in de avond zijn ouders moest ophalen in Brussel die net van vakantie terugkwamen.

Kortom: niet het ideale moment en volgende beter.

Vind het iig wel jammer dat ik niet meekon. :( En met ouders die dan ook nog eens veel te laat toekwamen op de luchthaven zou het toch nog gelukt zijn.

Ow, en hoi. :)
Ik ben nieuw, wees lief voor me. <3
Image

Gnome Collector
75 Posts
Ja, het lijkt me ook wel leuk om eens de mensen uit de simscommunity te ontmoeten.

En hoi schat. :w00t:
:smooch:

:angel:

Nu niet meer te laat komen heh :hypocrite:
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hey Dieter! Leuk je hier ook te zien!! :D
Overigens zijn jullie ook welkom op de fansite meetings die we onderling regelmatig houden, als jullie daar interesse in hebben!

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Gnome Collector
75 Posts
Heheh, ik ben eigenlijk nooit echt weg geweest sinds mijn registratie hier.

Alleen was er niet altijd iets om te posten. Maar het zal binnenkort vast wel weer wat drukker worden. :-D
Image

Nooboo
3 Posts
Nefje wrote:Ja, het lijkt me ook wel leuk om eens de mensen uit de simscommunity te ontmoeten.

En hoi schat. :w00t:
:smooch:

:angel:

Nu niet meer te laat komen heh :hypocrite:

Hoi schat. :smooch: En ik zal braaf zijn.

@Rosana: Dank je. :) Ik dacht, laat ik maar eens langskomen. Fansitemeetings, klinkt leuk. :p

@Jean: Eigenlijk ben ik nieuw. :p
Ik ben nieuw, wees lief voor me. <3
Image

2137 Posts
Nee, maar ik ken je nog van andere fora he :P
En Nefje kon ik ook al een hele tijd. :P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Nefje wrote:Maar het zal binnenkort vast wel weer wat drukker worden. :-D

:nod1:

2316 Posts
Ben weer eens terug op SNW na een lange tijd! Qua drukte is zo'n lange tijd van afwezigheid me volgens mij nog niet overkomen.

Ik speelde nog altijd sims 2, totdat ik opnieuw Vista erop had laten zetten. Mijn userdata vanaf het moment dat ik sims 2 speelde (toen was ik 17 ofzo) had ik overgezet op mijn laptop. En bij het terugzetten, per ongeluk via het netwerk op delete gedrukt. ALLES WEG! Ik moet je vertellen dat ik echt een paar weken gerouwd heb erom, hoe zielig het ook klinkt. Sindsdien speel ik nu sims 3, maar het is nog steeds afschuwelijk!

Wel ben ik van plan om Ambities te kopen, daar verheug ik me wel op!
ImageImage

1056 Posts

woei, ik heb nog hoofdpijn, zal ik vast nog wel een tijd hebben

de oorzaak ervan is:

op een zaterdag ochtend werd ik wakker, ging naar beneden, 10 minuten later kreeg ik een blackout en viel ik waarschijnlijk met mijn hoofd tegen zo'n klein paaltje naast de trap, volgens mijn pa lag ik met mijn hoofd tussen de poten van de kapstok en ik trilde heel erg, dus werd een ambulance gebeld, en toen het volgende moment wat ik mijn herinner is dat ik inhet ziekenhuis lag, helemaal slaperig en reageerde nergens op
toen werd er een IT scan gemaakt om te kijken of er wat in mijn hoofd was, maar ze konden niks zien dus moest ininhet ziekenhuis blijven
de eerste nacht was dood irritant, ik had van die plakkertjes op mebuik die, bloeddruk, ademhaling en hartslag meette en elke keer lag dat ding te piepen enzo omdat ik zogenaamd niet ademde, dus ging ik weer op me rug liggen en een paar keer diep inademen, en 1 minuut later ging ie weer, dus sliep ik niet zo heel lang
de volgende dag, kreeg ik ontbijt enzo, en mocht ik nog niet naar huis omdat me pa me ook nog niet helemaal mezelf vond, dus moest ik nog een nacht blijven, die middag kwam ook mijn oom en tante langs om te kijken hoe het ging
die avond kwamen er ng een andere tante en oom langs
ik lag toen ook op zaal en ik was het enige kind verder waren er alleen maar baby's, ik kreeg toen ik op zaal ging ook een laptop, en toen sprak ik meer met mijn vingers dan met mijn mond naja
toen ging ik weer slapen en de volgende ochtend werd ik wakker en gingen ze beslissen of ik naar huis mocht, er kwam ook nog een dokter langs, en de oorzaak was misschien, dat ik nog niet had gegeten, warm, pw-week net achter de rug en omdat ik aardig dun ben(1.78 lang en 57 kilo)
dus mema werd gebeld dat ze me konophalen
toen was ik thuis en had ik die avond heerlijk in bed geslapen :3
zo dat was het weekend en de halve maandag ;p

2137 Posts
Haha, maakt niet uit dat je wat minder actief bent hoor, tis de vakantieperiode, dan is het altijd wat rustiger denk ik, mensen gaan op vakantie, zitten niet veel achter de pc met het zomerweer.
Het is ook minder actief de laatste tijd op SNW, maar met wat er aan zit te komen zal het snel wel actiever worden !

Wel balen zeg..? Gaat het nu al wat beter, of...
Image

2137 Posts
Is totally happy with that one person <3 :oops:
Image

• Stats