Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Goedemorgen en goedenavond

Bella's Best Friend Forever
1056 Posts
ejeff ik heb niks aan boekbesprekingen dan moet je dat eerst lezen en dan nog een presentatie er van maken en dan nog uit je koppie leren nou dat verpest je hele dag gewoon en ik heb dan wel betere dingen te doen zo als sims 2 spelen en door die boekbespreking heb ik vandaag niet eens kunnen simmen en dat maakt me behoorlijk chagerijnig

2137 Posts

@ Simsfreak: Lijkt mij dat school voor Simmen gaat? Vinden we hier altijd op SNW hé. ;)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

1056 Posts
weet ik wel maar vind boekbespreking niet leuk en dan sim ik liever

SNW Webmiss
14293 Posts
OH ik ben nieuwsgierig hoe het is gegaan Jean!

Goedenavond. ChEeTaH en ik zijn vandaag 3 jaar samen.
Ik heb de hele dag opgeruimd maar was daarna zo moe dat ik vrij letterlijk omviel :uhm:
Ben weer wakker... soort van.

Team Llama
364 Posts
En ChEaTaH ook. ;)
Image

I luff artikelen schrijven. <3

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts

2137 Posts

Het ging wel goed hoor Roos. :) Morgen Engels, dat wordt helemaal makkelijk. XD
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Roosjes voor Roosje zeg maar... :p Lol

Succes morgen Jean :D ook al wordt het makkelijk, succes wensen kan nooit kwaad :D

1817 Posts
@ Rosana & Cheetah: Congratulations! Ik wens jullie drietjes alle geluk van de wereld! =)

@ Simfreak: Ik snap het. Zeker als ik in een periode van zware Simsverslaving zit dan wil ik ook wel is mijn prioriteiten verwaarlozen. Maar, keep in mind dat je altijd nog kunt simmen en dat je voor school eigenlijk maar één echte kans hebt. Als je straks een goede baan hebt, dan weet je waar je het voor doet. Dus, nog even doorblokken en blijven denken aan het eindresultaat.

En dat met 2 jaar lerarenopleiding? Hoe vind je die jongens =)

@ Jean: Engels! Eitje man! Geweldig vak, geweldige taal.

*Doet lerarenopleiding Engels* =P

Goedenavond: Ik moet morgen naar de fysio =(. Heb daar niet zo'n ervaring mee en de vorige keer was de eerste keer dat ik überhaupt bij een fysio ben geweest. Ik schrok me dood. Moest me uitkleden enzo, en gingen ze allemaal rare dingen in m'n lichaam kraken. Ik dacht: 'WTF?' Voelde me een beetje ongemakkelijk. Puntje bij paaltje was er ook nog een vrouwelijke stagiair bij. En ja hoor, tweedejaars fysiotherapiestudente. Mijn leeftijd dus.. Het leven is soms niet eerlijk =(
Image
:: GET CHROME ::

1056 Posts
goedenmiddag mijn boekbespreking ging goed ik heb een 6.7 en ik zit pas in de eerste dus nog ik moet tot de vierde op school en dan heb je nog leerplicht en moet je tot je achtiende naar school vet balen dus

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik ga je wat zeggen dat ze vroeger altijd tegen mij zeiden, maar het is o zo waar, geniet er maar van voor het voorbij is! ;)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Inderdaad. Soms zou ik willen dat ik terug kon om het beter te doen :( Maar dat geloof je op die leeftijd toch niet. Dan wil je liever de leeftijd hebben die ik nu heb. En daar is eigenlijk niks aan :uhm:

2137 Posts
Engels ging goed! :D Eindelijk vakantie. :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

• Stats