Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Goedemorgen en goedenavond

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Team Llama
364 Posts
Ik zal even eJeff beantwoorden. :D

@ eJeff; Ik moet 5 dagen in de week 7u opstaan. Bedankt voor het respect. :P

Goedenavond; Ben donderdag en vrijdag vrij, mss ga ik dan bij mijn beste vriendin slapen. :D
Ligt eraan of haar moeder het niet druk heeft.
Image

I luff artikelen schrijven. <3

Bella's Best Friend Forever
1817 Posts
@ Tamara: Ja. Bij zomeravonden denk ik; zonsondergang, wit strand, palmbomen, gezellige mensen, kampvuur, die zwoele zomerlucht, coktails, romantiek =)

@ Rosie: Beterschap Roos! En succes met Seth. Ik zou er niet aan willen denken om 's ochtend wakkergejengeld te worden en vervolgens een poepluier te moeten verschonen.

@ Celeste: Moet je dan werken ofzo? Trouwens mij lijkt het dan toch wel lekker om dan juist zondag uit te slapen.

Goedenavond, ik kom net pas uit m'n werk terwijl de winkel om 9 uur al sluit (werk in een bouwmarkt), maar een paar klanten vonden het leuk om om 9 uur nog aan te komen met een lijst verf wat we nog moesten mengen. Doordat het zo lang duurde ging de stroom in de winkel al uit enzo, dus moesten we vragen of die mensen alstublieft hun verf de volgende dag wilden afrekenen. Kregen we vervolgens nog commentaar ook! Dan denk ik echt; Kennen de mensen geen schaamte meer ofzo? Ik voel me al opgelaten als ik een half uur voor sluitingstijd nog een supermarkt binnenstap en dan al m'n boodschappen nog moet doen. En dan nog klagen ook..
Image
:: GET CHROME ::

SNW Webmiss
14293 Posts

2316 Posts
@Ejeff: Mensen zijn tegenwoordig echt zwaar te verwend. Ik zou ze allemaal poepkleuren geven :lmao: (die verf dan:P)

Oh ja en goedemorgen, ik ga zo naar mijn stage, en na morgen heb ik eigenlijk alweer weekend door hemelvaart enzo. Toch echt beter dat die dagen er zijn :P Straks ook nog pinksteren op de maandag :yay:
ImageImage

Team Llama
364 Posts
@ eJeff; Nee, ik moet niet werken, ik moet naar school. :P
Da's idd vervelend, wij doen altijd vroeg in de middag boodschappen. :o
Image

1817 Posts
@ Ann: Nou, toevallig wilden ze die verf ook allemaal in verschrikkelijk lelijke bruintinten =P. - Heerlijk hè die feestdagen zo, nog ff doorbijten op stage! =)

@ Celeste: Heb je elke dag zo vroeg school dan? Ik had altijd wel een dag dat ik een beetje kon uitslapen. - Wij doen ook meestal 's ochtends of 's middags boodschappen. Je kan het gewoon niet maken om zo laat aan te strompelen. Kijk, ik kan begrijpen als mensen wat later zijn, omdat ze bijvoorbeeld de hele dag gewerkt hebben. Maar als je expres een kwartiertje voor tijd binnen komt lopen dan ben je in mijn ogen slecht bezig.

Goedemorgen! Ik ben zo dom geweest om het huiswerk voor het ene uurtje dat ik heb vandaag door te schuiven naar vanmorgen, waardoor ik veel te vroeg mijn bed uit moet dan eigenlijk nodig is. En nu zit ik nog op SNW! Slecht bezig..
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Goedemorgen. Seth is bij opa en oma vandaag. Dat betekent dat ik iets makkelijker kan werken :)
En ik heb net een aantal oude Sim games ontvangen (yay!) ook een aantal dubbele. Da's oké, die geef ik wel aan ChEeTaH, kan hij z'n collectie ook uitbreiden :p

Werk dus, het verslag waaraan ik momenteel werk. Het lukt me echt niet positief te doen. Ik probeer het maar het is onderhand meer negatief dan positief. Maar niks posten kan ook niet (vind EA niet goed). En erover liegen of dingen verzwijgen weiger ik. Ik ben altijd ontzettend eerlijk in mijn verslagen en dat waarderen mijn lezers. Ook al ben ik kritisch, men koopt het product toch nog altijd na het lezen van zo'n preview. Veel leden lezen het en zeggen dan achteraf: ik was het niet van plan te kopen maar nu ik je preview heb gelezen wil ik het tóch kopen. Als ik nu precies ga liegen kopen ze straks een product waarvan ze achteraf ontzettend balen en dan krijg ik de schuld, omdat ze naar aanleiding van mijn o-zo-positieve preview iets hebben gekocht. Dat ga ik dus niet doen op die manier.

Dilemma. Zucht.

1056 Posts
goedenmiddag ik moet mijn hele middag verkl*ten omdat ik morgen een boekbespreking heb en heb nog niks geleerd dus uitloggen een leren en tv uitzetten

2137 Posts
Goeiemiddeg, ik moet zo ongeveer over 3 minuten weg ofzo, want ik heb om 15:00 een Economie examen! :o

Maar komt wel goed denk ik :p Iemand is net een uur voor me geweest, kwam online, en zei dat het meeviel. XD
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

1056 Posts
succes dan met je economie examen mijn broer heeft deze week ook examen

Team Llama
364 Posts
Image

2137 Posts
Economie examen gehad! :D Het ging redelijk, maar er zat ook wel een vraagje hier en daar bij die ik niet zo goed meer wist..
Maar in principe ging het wel goed, ik sta een ruime 8 op m'n rapport al voor Economie, dus dat compenseert al.

Morgen Engels, en dan klaar! :D Engels is zo'n beetje het beste vak van me, en het makkelijkste naar mijn mening. Dus het is echt save the best for last. :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
364 Posts
Ik hoop dat Engels ook goed gaat ;)
Image

1817 Posts
@ Roos: Ik vind het goed van je dat je kiest voor eerlijkheid. Zeker met de argumenten die je erbij verteld hebt.

@ Celeste: Aha, dat verklaart een hoop!

@ Simfreak: Boekbesprekingen zijn altijd minder ja. Het is veel werk en eigenlijk niet een interessant met de boeken die je meestal moet lezen.

@Jean: Succes met je examens jongen! Maak er wat van!
Image

• Stats