Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Goedemorgen en goedenavond

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
SNW_Rosana wrote:Inderdaad. Soms zou ik willen dat ik terug kon om het beter te doen :( Maar dat geloof je op die leeftijd toch niet. Dan wil je liever de leeftijd hebben die ik nu heb. En daar is eigenlijk niks aan :uhm:

Idd, ik zei 't deze week nog, toen ik 16 was kon ik niet wachten om 18 te zijn. Toen was ik 18, wilde ik terug 16 zijn...

Achja, dat zal altijd zo zijn/blijven zeker?
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Haha leeftijd maakt me nu geen zak meer uit, het is allemaal leuk :D Ik vond 18 altijd kei vet klinken omdat je dan je rijbewijs kon halen. Ik heb m nu pas 1,5 jaar en t is allemaal al zo gewoon!

Maar iig goedeavond!!! Ik ga over een uurtje 2 uur flink me eigen in t zweet werken in de sportschool, ookal zoek ik het voor geen klap. :(
ImageImage

1817 Posts

@ Simfreak: Leeftijd is echt niet alles hoor. Ik ben nu bijna 19 en de stress vliegt me al om de oren. Geloof me, je kan beter nog lekker op school zitten dan studeren/werken/stage enz..
Image
:: GET CHROME ::

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

1056 Posts
goeiemiddag, heb net mijn verhaal geupdate en moet van mijn ma vanaaf appelflappen maken ik vind het trouwens wel super lekker dus maakt het niet veel uit en speel al de hele dag sims 3 xD

2137 Posts
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Myshuno Addict
759 Posts
Goedemiddag, zit nu kroekpoek te eten en ondertussen Duits te maken oO
We are one
(LL) 22-03-09 (LL)

Terrible Townie
29 Posts
goedenavond ik zit nu op het forum te zoeken naar leuke forums en kijk afentoe of het verhaal van de familie Grootbergen geupdate is :o
Euhmm hoi? :)

1056 Posts
goeieavond, zaterdag komt iemand langs, ik heb haar sinds groep 2 niet meer gezien en ik zit nu in de 2e

uuhm Christina nog niet heb na de laatste update nog niet gespeeld, 'k had geen tijd morgen ga ik weer spelen en an komt de update misschien zaterdag ochtend en anders zondag ;)

Terrible Townie
29 Posts
Euhmm hoi? :)

SNW Webmiss
14293 Posts
Goedenavond :D Ik ben mijn voortgang in Wereldavonturen kwijt dankzij een bug. Daardoor moest ik opnieuw beginnen en dat ben ik nu dus al even aan het doen.

1056 Posts
goeieavond(alweer), jammer dat je opnieuw moest installeren Rosana, uuuhm ik weet niet meer wat ik verder wilde vertellen xD

ojaa: het is hier ineens nu veel levender dan voor mijn verhaal komt het misschien daarom?

SNW Webmiss
14293 Posts
(Goedenavond) De verhalen vrolijken het forum wel op ja :D Er is ook iets met dat ik online moet komen omdat het anders leegloopt. Ik snap het niet, maar zo gaat het al sinds het begin van SNW. Als ik iets te lang wegblijf dan wordt het alsmaar stiller :uhm: Nou ja hoe dan ook, des te meer reden om verhalen te posten :p Verhoogt activiteit ^^

• Stats