Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Post hier de foto's van je huisdieren

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Je gaat toch ook niet een familielid opzetten ofzo, waarom doet met dat met dieren in godsnaam wel! Ik heb dat nooit begrepen en kan er ook echt niet bij.
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
SNW_Jean wrote:Mja, ik houd het simpel, anders vragen mensen straks: wat is macaber? Kun je weer overnieuw. :p

Haha, nja dan voel ik mij 5min slim! :D
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

1056 Posts
Tamara zet dan 10 moeilijke woorden dan voel je je 50 min slim

2137 Posts
Lol, was dat maar zo makkelijk. Maar we dwalen nu een beetje af mensen, graag ontopic blijven. :)
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
Zal ik mijn diertjes ook maar even showen :veryhappy: :D (zijn we gelijk weer een beetje ontopic)

Ik zal beginnen met mijn hamsters :lol:

dit is Mika ze is een Russisschie dwerghamster
Image

Image

en haar kooitje(s)
Image

En dit is Billy Brown mijn Chinese Dwerghamster
Image

Image

en zijn kooitje:
Image

En nu mijn grootste hamster Lotje, ze is een Syrische hamster.
Image

Image

en haar kooi met een loopwiel van 29cm :lol:
Image

En nu mijn (gehandicapte*) konijn Kruimeltje, hij heeft een maand geleden zijn cavia maatje Dino verloren :tears:
*Kruimel heeft een misvormde achterpoot en is altijd verkouden (chronische snot)

Image

Met Dino: :(
Image

Image

En nu heeft hij een nieuw cavia maatje uit het asiel, Kruimel en Spikey hebben elkaar zelf uitgekozen.
Ik had namelijk zelf nooit een langharige cavia gekiozen en al helemaal niet 1 met bijna dezelfde kleur als Dino :frusty:

Image

En nu Spikey met "zomer kapsel" :p :lol:
Image

Image

En als laatste mijn 2 ukkige ratjes Sally(blauw grijze) en Clover (bijna witte met rode ogjes)

Image

Image

en hun kooi:
Image

en dat zijn mijn dierjes :lol: :veryhappy: :happy:
Image
When you help others, you can't help helping yourself

2137 Posts
Wow veel knaagdieren :D ( Nouja ' Starrats ' verraadt dat wel een beetje maar goed :p ) Ik houd van knaagdieren, vooral hamsters :D

Maar bij die Chinese dwerghamster, is dat wat ik denk dat het is, bij z'n kontje? :shock: Want ik weet dát wel van Chinese dwerghamsters. :p
Image

1056 Posts
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH ik ben gewoon :love: op hun ze zijn zo cute
ik weet hoe het is om een cavia te verliezen ik had mijn cavia in februari verloren
mijn cavia was 31-01-04 geboren en overleden op 04-02-09 mijn cavia heette Makuwala ze was een meisje
maar voor haar was het denk ik wel beter zo want er groeide 3 tanden onder haar mond dus het was denk ik beter zo

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts
SNW_Jean wrote:Wow veel knaagdieren :D ( Nouja ' Starrats ' verraadt dat wel een beetje maar goed :p ) Ik houd van knaagdieren, vooral hamsters :D

Maar bij die Chinese dwerghamster, is dat wat ik denk dat het is, bij z'n kontje? :shock: Want ik weet dát wel van Chinese dwerghamsters. :p

Lol de naam Starrats had ik ook verzonnen toen ik alleen maar ratjes had :lol: En toen ik even geen ratten mocht ging ik over op hamsters :lol: Het was de bedoeling dat ik er 1 nam maar ik had binnen 2 maand ineens 4 hamsters. :lol: De roborovski Frummel was nummer 4 maar die is al overleden, hij was ook al 2 toen ik hem meenam uit het asiel.

En als je denkt dat het zijn balle(tjes) zijn, dan heb je het goed :lol: Daarom zie je ze ook niet veel in dierenwinkels omdat haast niemand een mannetje wilt kopen, terwijl het hele lieve hamsters zijn.

o0simsfreak0o wrote:AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH ik ben gewoon :love: op hun ze zijn zo cute
ik weet hoe het is om een cavia te verliezen ik had mijn cavia in februari verloren
mijn cavia was 31-01-04 geboren en overleden op 04-02-09 mijn cavia heette Makuwala ze was een meisje
maar voor haar was het denk ik wel beter zo want er groeide 3 tanden onder haar mond dus het was denk ik beter zo

Leuke naam had ze :)

Ik vond het ook erg moeilijk en heb het nog moeilijk.
Dino (Dinosaurus was zijn volledige naam) zou geopereerd worden aan een rare plek op zijn rug maar 3 dagen voor de operatie stopte hij met eten. Zijn toen naar de DA gegaan en toen bleek dat hij een grote tumor achter/in zijn kaak verstopt had zitten. En we denken nu dus dat de kanker was uitgezaaid naar zijn keel waardoor hij niet kon eten dus hebben we hem laten inslapen :tears:

Ik ben alleen blij dat we 2 dagen erna al een nieuw vriendje voor Kruimel hadden, want die at niet meer toen Dino niet meer terug kwam. Kruimel at ook al niet toen Dino niet meer at. En toen we net terug waren van de DA at Kruimel wel een beetje. Hij zat echt te kijken van "waneer komt Dino terug" en toen hij door had dat Dino niet terug kwam at hij niet meer :tears:
Image
When you help others, you can't help helping yourself

SNW Webmiss
14293 Posts
Ah dat is zo cool en lief die foto's Starrats! Thanks voor het posten. Vind ze allemaal lief maar bij deze had ik echt zo'n enorme Awwwww factor :p

Image

En dieren verliezen is altijd pijnlijk :( Ben zelf Snowy verloren eind 2008 :( Had wss een tumor in z'n buik of een andere afwijking en de dierenarts raadde het af om verder onderzoek te doen omdat het financieel niet haalbaar was en hoogst waarschijnlijk zijn leven misschien alleen een beetje zou rekken maar grote kans dat er niets aan te doen zou zijn. Dus was het beter hem te laten gaan. Dat deed echt heel veel pijn :( Sindsdien heb ik geen huisdieren meer. Financieel niet zo handig nu, woonomgeving ook niet en ik voel me nu even niet zo prettig om nieuwe dieren in huis te nemen. Ooit neem ik wel weer huisdieren. We willen ooit nog een beagle en ik wil wel weer katten. :D Konijnen, hamsters enzo vind ik ook erg lief maar dat is niet zo aan mij besteed denk ik. Ik neig toch meer naar katten.

1056 Posts
rosana die heeft inderdaad een AAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWHHHHHHHHh factor ik noem het eerder een cuteness factor als er een cuteness factor schaal was van 1 tot 10 had hij 10.000.000 op cuteness factor

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Aww hoe lief! Jij hebt ook zo'n leuke kooitjes! Maar ik moet er niet aan denken om die te poetsen *jugh*
Lotje trekt trouwens super hard op mijn hamster Ben. Da's ook zo'n cutiepie en ook een jongetje. En Mika is ook zo lief!! Dat deed Ben ook vaak, wat zij doet op de foto... Nu niet meer zo, hij's rustiger geworden ^^

Mij maakt 't op zich niet zo uit of 't een meisje of jonge is eigk bij hamsters...

@simsfreak: 50 minuten? Dan stijgt 't weer naar m'n hoofd ^^

@Rosana: beagle's zijn cute! Ik ga MSS als ik alleen ga wonen (weet nog niet wanneer dat is, hoor) een Shih Tzu kopen ^^ Ik heb zo zin om zo'n beestjes te gaan zitten aankleden enz :D En nee ik wil geen Chihuahua, die zijn ook lief enz, maar sommige lijken zo meer op overmaatse bromvliegen ><
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts

Anyway, dan moet je zo een pitbull ofzo kopen samen met die shih tzu en dan combineren :p

2316 Posts
Wow wat een leuke foto's ook van je beestjes, kei schattig! :D
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image

2137 Posts
Even een bump, ik heb een nieuwe hamster ! :D
Een Russische dwerghamster, en ik heb hem nog geen naam gegeven.

Hier zijn de foto's alvast, een paar dan tenminste:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Hij had het wel naar zijn zin op m'n handen. :P
Dat kleine meisje van wie je ook haar handen ziet, is mijn nichtje, trouwens. :P
Image

• Stats