Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Filmspelletje: In my bed

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Weer eens tijd voor een nieuw spelletje :D
Het is een variant op het 'in my pants' spel, maar dan ipv muziek, moet je de film zetten die je kijkt, of als laatste hebt gezien. Dus bv: Braveheart in my bed

Ok?

Constantine in my bed
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 3:00pm, edited 1 time in total.

Myshuno Addict
908 Posts

Dan vind ik de film die ik daarvoor heb gezien (24 Hour Party People in my bed) toch iets creatiever staan :P
Image

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Image

2316 Posts
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts

Dan vind ik de film die ik daarvoor heb gezien (24 Hour Party People in my bed) toch iets creatiever staan :P

Da's een goeie film!! (the skeleton key dan, die andere heb ik ni gezien)

The Amityville Horror in my bed (Strax dan, want die's pas rond half 2 's nachts (:blush:) op tv op bbc 1, maar mijn vorige is anders nog altijd Constantine :p Ik zie Keanu wel graag, maar nu vliegt 'ie toch wel uit m'n bed hoor! :tong:)
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Myshuno Addict
908 Posts
Tamara wrote:Da's een goeie film!! (the skeleton key dan, die andere heb ik ni gezien)

Klopt, al vond ik 'm wel ERG vaag af en toe. Vooral het einde. Meer zal ik niet verklappen want dat einde was wel behoorlijk verrassend.

24 Hour Party People kan ik je zeker aanraden, TOPfilm. Ik heb 'm gezien omdat ik die muziek in de film gewoon erg goed vind, maar ook als je niet van de muziek houdt is het een goeie film. Moet je een keer gezien hebben.

ik heb trouwens niks nieuws gezien nog maar ik wil wel binnenkort True Romance bekijken. True Romance in my bed :lol:
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ja, best wel! Die's goed, en niet zo voorspelbaar, dat ik heb nl vlug bij een film dat ik het al van kilometers ver zie aankomen. En op't einde of naar 't einde toe begreep ik (eindelijk) waarom die oude man niet in een spiegel kon kijken... Maar goed :p

Finding Neverland in my bed
Ik heb daarbij net niet moeten wenen :p (is best fier op zichzelf :wink: :P)
Image

Myshuno Addict
908 Posts
Tamara wrote:En op't einde of naar 't einde toe begreep ik (eindelijk) waarom die oude man niet in een spiegel kon kijken... Maar goed :p

Owja. Dat was ik zelfs helemaal vergeten :oops:

Pulp Fiction in my bed
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Tjaah ik heb gwn een goed geheugen :p Haha ahum...

Face/off in my bed <--- Nog zo'n goeie film
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

2316 Posts
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Deuce Bigalow: European Gigolo in my bed :lol:
Image

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 3:05pm, edited 1 time in total.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Hahaha :p Nah ik weet niet zo zeker of ik daarover zou willen stoeffen :p 'k Vind 'm beter als camio in de Adam Sandler films :D Hoewel die ene film was wel leuk, 'The Hot Chick' ofzo?

Derailed in my bed Ik vond 'm voorspelbaar ...
Image

• Stats