Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[RPG] Op een onbewoond eiland?!

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Half gapend loopt Mogway de grot uit "Gaaaaaaaap he gadver alweer een stralende dag. Het is ook altijd mooi weer hier."
Hmm dat betekend dat het een tropisch eiland moet zijn, denkt ze verder.
Mogway pakt een bamboostok met daaraan een steen en gaat bij de fruitbomen steken naar fruit.
"Huh ik herinner me iets hierover... maar wat is het dan? Dit komt me allemaal bekend voor."

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
he dies slim bezig beging ook bamboostok met daaraan een steen te makken en gaat ook stekken naar fruit
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Pff, is het alweer ochtend? Ik heb helemaal nog geen zin om op te staan. Ik had gehoopt dat ik met de slaap wat herinneringen zou terugkrijgen, maar dat is dus niet gebeurd. Achja we zien wel zeker? Ik zal al maar meegaan met de andere 2 om eten te gaan halen. Dan doe ik ook nog eens iets nuttigs. Ondertussen kan ik vragen of de andere 2 misschien al iets meer te weten zijn gekomen...
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

503 Posts
Ik word wakker en merk dat ik lig op een harde ondergrond. Ik open m'n ogen en kijk om me heen.Huh, een grot, waar ben ik? Maar dan herinner ik me dat ik gestrand ben op een eiland. Mijn maag maakt best wel lawaai, dus ik sta op en loop de grot uit, op zoek naar eten. Dan sta ik ineens weer op het strand, en zie de palmboom met het touw er nog aan. Hehe, dat vliegen was best wel leuk... Ik trek weer aan het touw, laat 1 hand weer los, en vlieg weer door de lucht. "JAHOEEE!"

Baf! In plaats van dat ik deze keer zachtjes in de bosjes beland, ben ik dit keer terecht gekomen op wat lijkt een grijs heuveltje. Hmm, het is niet hard genoeg voor rotsen. Ik ga rechtop zitten op het heuveltje, en zie dat ik op een olifant beland ben! En helaas heeft die olifant ook door dat er iets op zijn rug beland is. Hij staat op, en begint te lopen, steeds harder, en ik moet me goed vasthouden om er niet vanaf te vliegen. Luid stampend en toeterend rent de olifant door de jungle.

"PAS OP! OLIFANT OP HOL!" probeer ik de anderen te waarschuwen zodat ze niet worden ondergelopen.
Image

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Ik schrik wakker van een hoop kabaal. De hele nacht bij Giek gezeten, ja je laat iemand niet alleen met een bult zo groot als een ei op zijn koppie. Maar dat lawaai, wat is dat??
Ik kijk over mijn schouder en zie een grote schaduw tussen de bomen uit komen. Een olifant??? EEN OLIFANT!!, schiet er door me heen.

Instinctief begin ik te handelen. Het beest komt in me los ... Ik trek Giek aan zijn benen uit het looppad van de olifant en spring met mijn handen zwaaiend voor het aanstormende beest.
De olifant, nog half in een roes, schrikt en stopt abrupt. Die jongen, Odie of zo, die erop zat, doet waar hij goed in is, en vliegt weer door de lucht.

De olifant proest nog een luid getrompetter uit zijn slurf en druipt af. Poeh, poeh, wat een geluk zeg

Team Llama
408 Posts
Ik weet niet wat er gebeurt is, maar ik heb verschrikkelijke koppijn. M'n haar zit onder het zand, en ik weet zeker dat ik niet gedronken heb. Grmbl. Auw! Auw! Hey, laat dat, niet zo dreunen! Doe eens wat stiller!

Plots beweegt de wereld onder mij vandaan. Een aardbeving! Hij wordt sterker en krachtiger. Plots houdt het op, en ik zie ze vliegen. Dan zie ik het: een grote grijze olifant staat op een meter of 3 van me vandaan. Dat figuur dat we de boom in hebben geslingerd heeft me gered ofzo, denk ik. Dank je.

Hey, waar is Rosana? Ze lag daarstraks nog hier naast me... Is ze op zoek naar voedsel, of grotten ofzo? Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien of gehoord volgens mij. HELP! ER IS IEMAND VERMIST!!
Image
Webmaster The Sims Zone - Webmaster The Spore Zone - Blokjeseliminator - SNWeblogs!

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 3:33pm, edited 1 time in total.

701 Posts
3 uur later heb ik heel veel fruit *mmmm smak blubz*ik ben misselijk heeft iemand zoon wit pilletje ik dacht dat ik dat vroeger ook als als ik pijn had is ieder een vruit aan het geven en gaad in zijn hutje van de zon genieten en zielig doen om zijn buik
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik loop een beetje beduusd in het rond. Hmmm, deze plek komt me bekend voor. Dan ineens zie ik mensen lopen.
Er staat een heel schattig exemplaar tussen! :o

Misschien moet ik me gaan voorstellen? Misschien kunnen zij me wel vertellen wat ik hier doe en wie ik ben :s

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 3:33pm, edited 1 time in total.

SNW Webmiss
14293 Posts
Het is zo'n schattig exemplaar met kuiltjes, sproetjes, een rood verbrande huid en *hij* ziet eruit als een giek :p
Ik eh, was gewoon in mijn vel!! :D

Team Llama
408 Posts
Da's wel een heel leuk vel trouwens :-P Bij de Ham gekocht?
Image
Webmaster The Sims Zone - Webmaster The Spore Zone - Blokjeseliminator - SNWeblogs!

SNW Webmiss
14293 Posts
Nee, van mijn moeder gekregen bij m'n geboorte geloof ik.

WAUW, openbaring! Een moeder?! Ik had een moeder? Die heb ik vast nog steeds wel :o

Team Llama
408 Posts
Hmmmm, volgens mij heb ik er ook zo een... Niet van de Ham, of de Wij, of de Veli's... maar waar komen die vandaan? Een ander eiland?
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hmmm misschien heb je hem bij de ehm euhm errr errrm A&C of de ehm euhm MEHA

• Stats