Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[RPG] Op een onbewoond eiland?!

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 3:31pm, edited 1 time in total.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
je hebt gelijk... wat was je naam ook alweer?
Misschien als we een stok kunnen vinden en daaraan de steen kunnen vastmaken en zo proberen om wat fruit uit die bomen daar te steken.
Kokosnoten zijn lekker maar niet voor altijd.

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 3:31pm, edited 1 time in total.

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
is heftig beten om de stenen naar giek en rosana te gooide willen jullie 1 steen ? als je blief gooit een steen richting Karries hooft recht op haar neus sorry :oops:
gaat vervolgens de kokosnoten open breken met de steen smul smul sorry nog sorry Karrie
Last edited by Geniusimmer2 on Jan 19, 2008 5:58pm, edited 1 time in total.
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 3:32pm, edited 1 time in total.

701 Posts
ik ben wel sterk maar heb mij ooge zijn beetje slecht je smul smul zullen we een schuilplaats bouwen ? beter als die groten ?
Image

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Guest

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik heb totaal geen idee waar ik vandaan kom. Ik ben wakker geworden in het water, dat is het laatste wat ik mij herinner, als je de gekke droom tenminste niet meetelt. En jij?
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

701 Posts
tja dan moet eerst iemand mij omhoog gooie :P maar dat vind ik vast niet goed probeerd omhoog te klimme
Image

© Jeffrey

Guest

701 Posts
arg valt uit de boombadnakt voor de tip :p doed schoenen uit ik weet dat ik in een visnet lag klimt weer de boom in
Image

© Jeffrey

Team Llama
408 Posts
Hey, Rosana, zie jij dat nou? We hoeven geen jochies en andere figuren omhoog te gooien of tegen bomen te beuken! Hij kan ook klimmen. Dat kleintje zit nu zelfs helemaal bovenin, bij de kokosnoten enzo. Misschien even uit de buurt blijven, ik heb nog wat hoofdpijn van al die stenen die 'ie naar ons wierp. Zometeen krijgen we ook nog kokosnoten achter ons aan!

Maarre, het lijkt erop dat ze bang voor ons zijn. Misschien moeten we ze vannacht even laten bijkomen, we vinden wel een slaapplek in een grot ofzo, of we maken elk een hangmat van palmbladen. Ik heb 't idee dat die nieuwe meer weet van dit eiland, wellicht dat ze ons allemaal kan helpen als het straks weer licht is... Kunnen we dan ook weer een potje kokosselen met z'n allen spelen, zodat de rest misschien niet meer zo bang is...
Image
Webmaster The Sims Zone - Webmaster The Spore Zone - Blokjeseliminator - SNWeblogs!

701 Posts
hehe eindelijk boven in krrrg hu wat hoor ik krrrrggg aar knak aaaaaaaaaaarrrrrrrh aaaaaaaaargh boem :p *de boom breek af en valt net naast ChEeTaH en Rosana en 1 kokos nood val op ChEeTaHs hoof * au au ik heb te miste de palm bladeren en kokosnoten bedank ChEeTaH dat je die kokosnoot ving gaat een hutje bouwen
Image

© Jeffrey

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Ik begin alleen maar slaperiger te worden, wat een gedoe. Blijken er ineens nog meer van die inboorlingen hier rond te lopen. Die ene, Karrie of zo, lijkt me wel een slimme meid, misschien moet ik me daar aan vastklampen Oh, kijk nou, ik zie dat die kneus die me een palmboom ingooide, een kokosnoot op zijn koppie krijgt.
Dat ziet er niet prettig uit....
Ik begin me iets meer te herinneren, die knaap moet ijs op zijn hoofd. Maar waar vindt je ijs op deze plek?

701 Posts
uren later heb ik iets wat op een hutje lijk gaat op de overige pal bladeren zitten Paul idd dan moet er ijs op dacht ik of was het zand ? nee het was zand pak een hand vol zand en legt dat op ChEeTaH hooft zo word het beter moet je rustig blijfen zitten

ik heb veder niks tegen jou hoor ChEeTaH
Image

© Jeffrey

• Stats