Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[RPG] Op een onbewoond eiland?!

SNW Webmiss
14293 Posts
Vanwege De Sims Eilandverhalen en De Sims 2 Op een Onbewoond Eiland heb ik besloten om een nieuwe RPG te beginnen. We zijn beland op een 'onbewoond' eiland (Lost, anyone?) en nu moeten we zien te overleven. Komen we überhaupt nog wel thuis? En hoe komen we thuis?

Image

Ik open mijn ogen en kijk rustig om me heen. Waar ben ik eigenlijk? Het is warm hier. Wat jeukt mijn arm? Gatver, rode mieren! Au! Au!

Ik sta op en zak meteen weer in. Heel mijn lichaam voelt beurs. Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Poging 2. Ik loop richting het water en zie niemand. Ik loop wat verder.

"Hallo? Is er iemand? HALLOOO?!"

Mortimer Goth's Distant Cousin
503 Posts
Hmm, er liggen kruimels in m'n bed.. denk ik, terwijl ik langzaam aan wakker word. Huh zand?! Waar ben ik? Snel krabbel ik overeind. Ik sta op een prachtig wit strand, met een helderblauwe zee, en achter me een woeste jungle. "AAAAAH!" schreeuw ik onbewust. Ik begin te lopen over het strand, eerst langzaam, maar steeds sneller.

Ik zie iemand staan, bij het water.
"Hallo? Is er iemand? HALLOOO?!" schreeuwt de persoon.
"Hallooooo! Hier!" roep ik terug, en ren op haar af. "Waar zijn we, wat is er gebeurd? Zijn er nog meer mensen?!"
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ineens zie ik daar iemand aan komen rennen. Yaaay, ik ben hier niet alleen?! Dat was nog wel mijn grootste angst.
"Ik kwam net bij, ik weet niet wat er is gebeurd. Maar... Ik heb een sterk vermoeden dat we zijn aangespoeld? Alles doet pijn. Het is alsof ik in geen weken heb gesport en gisteren ineens mijn lichaam in de sportschool heb afgebeuld!"

Ik kijk nog eens rond, zie nog niemand verder.

"Geen idee of er nog meer mensen zijn..."

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Man wat heb ik weer een rare droom. Ik ben verliefd op een vis en probeer hem te vangen, maar het lukt maar niet! Maar wacht eens, dit water voelt wel héél echt aan. Ik wordt wakker en merk dat ik in water lig. Ik schud met mijn hoofd, ik ben duidelijk nog aan het dromen! Maar als ik mijn ogen opnieuw open, lig ik nog steeds in het water. Ik kijk om me heen en zie rotsen, enorm veel water en een paar meter van mij een strand. Ik sta op, hoewel mijn benen aanvoelen alsof ik ze al jaren niet meer heb gebruikt. Ik raak tot aan het strand en val vermoeid neer. Waar ben ik toch??
Last edited by Tamara on Jan 16, 2008 4:16pm, edited 1 time in total.
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Verliefd op een vis :p omg omg omg!!

-------------

In de verte zien we een jonge vrouw aan komen strompelen. Ze lijkt moeite te hebben om overeind te blijven. Ik hol erheen en probeer te helpen.

"Hey! Waar kom jij ineens vandaan? Ik heb net rondgekeken maar zag buiten die jongen daar *wijst naar Odie_dogg* niemand hier"

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Pff, iets tegen vissen ofzo?? :p Haha neenee, ik heb dus HEUS zo'n dromen :o

Ik kijk op omdat ik precies iemand hoor praten. Whow wat een helder licht! Ohh wacht, da's de zon. Ik knijp m'n ogen samen en zie een meisje staan, bezorgd kijkent. Ik probeer mn hersens te concentreren op wat ze ook weer net heeft gezegd. Ik heb volgens mij nog water in mn hoofd zitten. "Waar ik vandaan kom?". Da's toch niet zo'n moeilijke vraag, maar om de een of andere reden weet ik het niet. Het is alsof ik niets meer kan herinneren wat er voor die gekke droom is gebeurd. Alsof met het wakker worden in het water mijn leven is begonnen. "Ik weet het niet goed, ik kan me niets herinneren, behalve dat ik een paar meter van hier wakker werd in het water." Ik zie achter haar een jongen tevoorschijn komen. "En jullie?"
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

701 Posts
kuche kuche ik word langzaam wakken rek me uit maar zit verstrik in een vis net waar ben ik help help !!!! iemand krijg een golf water over zich heen :blah: krauwel het strandt op met het net om zich heen en begint zich los te kouwen
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts

---------------

Ik zie een wild, op hol geslagen, mens in de verte knauwen aan een net. Wat is die in hemelsnaam aan het doen? Ik roep alle anderen erbij en we gaan hem helpen.

"Zo, zonder visnet is het vast prettiger..."

Stiekem vraag ik me af wie we nog meer gaan tegenkomen. En vooral, waar we vandaan komen en wat we hier doen?!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Vissen zijn onderschat :p Kijk maar naar Nemo en Dora, toch hip!! :D

Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik begin best wel honger te krijgen. Handig dat er nu iemand bij is met een visnet... Nuja het WAS tenminste een visnet, nu zit er een groot gat in, maar misschien dat we het nog wel kunnen gebruiken. Ik eet nu wel niet graag vis, maar goed, we zitten hier ook niet in een 5 sterren hotel. Wacht eens, wat is een 5 sterren hotel? Hmm raar. Zal wel iets met eten te maken hebben. Zou ik voorstellen om iets te eten te zoeken? Of zouden we nog wachten of we nog mensen tegenkomen? Nah ik zal m'n knorrende maag maar vergeten en eens kijken hoe het met die "visnetjongen" gaat.
Image

503 Posts
Hmm, we zouden snel een plaats moeten zoeken om te overnachten. Wie weet wat voor dieren hier leven. denk ik bij mezelf, terwijl we verder over het strand lopen, nou met 4 personen.
"Err...mensen, moeten we geen plek zoeken om te overnachten? Misschien zitten hier wel wilde dieren, en dan moeten we hout hebben om een vuur te bouwen om de dieren op afstand te houden. En ik weet niet echt hoe het met jullie zit, maar ik krijg best wel honger." Ik stop met lopen, en kijk de rest van de groep aan, om te kijken wat hun ervan vinden.
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
omg Dora :p mijn neefje volgt dat (is nog maar heel jong) en nu roept ie telkens 'delicious' enzo :p heel errr, funny eigenlijk :p

"Nee, nee, wacht. Een vijf sterren hotel zei je? Volgens mij woonde ik daar ooit :uhm: of..."
"Ik ben het kwijt. Wil er iemand me even vertellen wat er aan de hand is? Wie ben ik eigenlijk?"

Alsof iemand me daarboven gehoord heeft, valt er ineens iets uit mijn broekzak.

"Oh, hé, kijk, mijn portemonnee. Of tenminste, wat ervan over is dan! :o"
"Rosana. Dus zo heet ik? Fijnnnnnn."

Ik heb eigenlijk ook wel honger en dat voorstel van dat meisje dat over vissen droomt, om eten te gaan zoeken is zo slecht nog niet. Dat visnet, dat moet toch nog te gebruiken zijn. Maar, wie heeft er nou een visnet bij? Zou het misschien niet eens van ons zijn?

*Kijkt de anderen eens aan en wacht op een reactie*

701 Posts
bedankt bedank hoe kommen we hier maar het lijkt me in ieder geval een goed plan om vissen te vangen en iets te zoeken waar we kunne slappen is het goed als ik met nog iemand een grot ga zoeken of zo iets ?
Image

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
"Wel, ik wil best wel met iemand naar een grot gaan zoeken, want ik denk dat het het beste is als we niemand alleen laten. En aangezien we met 4 zijn, kunnen 2 personen voor eten zorgen en 2 personen voor onderdak. Wat denken jullie ervan?"
Image

701 Posts
ja lijkt me goed plan zullen wij dan een grot zoeken Tamara en dat SNW_Rosana Odie_Dogg eten gaan zoeken ? we moeten echt snel iets gaan zoeken want het is al bijna donker zulle we gaan als ieder 1 het er meej eens is
Image

© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Mijn maag knort alsof ik in geen eeuwen gegeten heb. Langzaam aan word ik wanhopig en ik overweeg haast om maar van die rottige kleine besjes en braampjes te gaan leven die ik even verderop tegenkwam in het bos. Heel fijn dat er besjes en dergelijke zijn, maar daar raakt niemand vol van... Op naar ander voedsel dus.

Maar wacht, wat zie ik daar? In de verte zie ik nog meer mensen. Ik vergeet mijn honger (en die van de anderen) en loop richting volk.

• Stats