Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Deluxe

De Deluxe Versies Zijn Stom

Ja
0
No votes
Nee
5
100%

Total votes : 5

Nooboo
1 Posts
Ik vind het echt stom dat ze nu al die Deluxe versies uitbrengen. Ik heb elke uitbreiding apart gekocht en de meeste zelfs toen ze net uitkwamen, lekker duur dus. Ook The Sims zelf heb ik toen gelijk gekocht voor toen nog 100 gulden. Nu zie ik dat ik beter had kunnen wachten want nu krijg je The Sims met een aantal uitreidingen, extra spullen én betere Sim Maker voor waarschijnlijk nog minder geld :evil: !

SNW Webmiss
14293 Posts
En welkom :? Ik geef eerlijk toe dat Maxis flinke uitmelkers zijn op het gebied van uitbreidingen, maar ze hebben nooit gezegd dat ze niet goedkoper zouden worden of dat dat 'ene' pakket, het laatste pakket zou zijn :| En sorry als ik een beetje cru overkom, maar je bent toch niet verplicht de Deluxe pakketten te kopen? Ik vind de Deluxe pakketten niet stom. Want er zijn er ook een heleboel die nu pas gaan Simmen en die pakketten erg leuk vinden.

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
ik heb ook alle uitbreidingen apart gekocht en the sims ook nog apart, maar ik heb ook niet alle uitbreidingen en ok het zijn er wel veel te veel geworden voor de pc daarom dat ik ook zo kieskeurig moest zijn welke te kiezen maar hé ze moeten toch geld verdienen dat is hun job zij willen ook eten hebben enzo,
ik vind die deluxe pakketten eerlijk wel goed, ik heb eens the sims deluxe geleend om het rijke leven te hebben en die extra's maar ze overdrijven wel met double deluxe en nu mega deluxe dan hadden ze beter maar 1 deluxe pakket gemaakt met alle uitbreidingen en hun extra's

SNW Webmiss
14293 Posts
dat klopt, maar daarom zijn de pakketten nog niet stom :( en het idee is zeker leuk voor collectors (ik bijvoorbeeld, want ik spaar ze allemaal, hoeveel het er ook zijn) en dat niet alleen, maar door al het geld wat EA en Maxis ermee verdienen kunnen ze nu wel The Sims 2 uitbrengen :o en das (voor mij) erg belangrijk.

Oh en btw, de gewone uitbreidingen zijn nu toch ook goedkoper aan het worden? En das ook met alle spellen zo op den duur... iedereen moet zelf weten wat hij/zij vind en koopt, maar niemand verplicht je om het te kopen ;)

• Stats