Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Quizes voor op je blog, en voor de lol...

SNW Webmiss
14293 Posts
Sommige mensen zullen wel denken dat ik op mijn achterhoofd ben gevallen. Dat niet. Ik stoot mijn hoofd wel herhaaldelijk maar de schade blijft beperkt :p

haha, geintje.

Nee, ik wil het in dit topic eigenlijk hebben over quizes enzo. Ikzelf kwam altijd veel op Blogthings. Een website met quizes, speciaal voor op je blog/myspace/livejournal/whatever. Maar het is ook gewoon leuk om zo voor de lol te doen.

Het leek mij dat dit soort dingetjes, zoals Quizes, beter hier tussen de spelletjes passen. Ik zal wat topics starten en als jullie het leuk vinden, kunnen jullie de uitslagen in hetzelfde topic posten.

Dat is weer eens een keer wat anders dan de forumspelletjes die we hebben. :) (niet dat je die niet meer mag doen)

Mocht je zelf zo'n 'quiztopic' willen beginnen. Zet dan in het onderwerp eerst QUIZ, zodat mensen snappen dat dat de quiz topics zijn en niet de gewone spelletjes. Thanks!

Onderaan elke quiz staat: "Now, please tell us what kind of code we should give you for your results". Kies dan BBcode, want dat gebruiken we hier op het forum :D

• Stats