Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Welke film heb jij als laatste gezien?

Team Llama
265 Posts
Hop is dat die met een konijn of ik heb nu weer wat anders voor me?

Ja die 2 zijn net uit in de bios echt heel gaaf :D ik wacht vaak ff een maandje of 2 voordat ik ze download dan heb je ze van wat goeie kwaliteit

SNW Webmiss
14293 Posts

Ik kijk erg uit naar (Dr. Seuss') The Lorax...
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lorax_%28film%29

Team Llama
265 Posts
aaaaah die voorkant ziet er al heel grappig uit! ik ben benieuwd wat voor film dat is.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik vind die Dr Seuss geinspireerde films eigenlijk altijd leuk. :D

Ff denken, ik heb pas geleden Scoop gezien. Had ik die al gemeld? Film is uit 2006 en met namen als Scarlett Johansson, Woody Allen en Hugh Jackman. Vond ik een erg leuke film.

Team Llama
265 Posts
Hmm nee had je nog niet gemeld volgens mij.. ik verbaas me er nog steeds over dat er zo veel films zijn eigenlijk he.

Mogen tv series hier ook?
Ik ben helemaal gek van Nikita wauw wat een gave tv serie. en ik wou dat ik zo goed kon vechten als haar en de lef had.
Verder kijken we nu ook elke zaterdag avond Merlin ook echt een leuke serie ik vind die leermeester van hem Gaius ofziets echt geweldig alleen om zijn gezicht lig ik soms al in een deuk.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja mag ook wel van mij :p hebben we geen los topic voor dus...
Ah Merlin, daar moet ik nog mee beginnen maar weet dat het leuk is haha.

Team Llama
265 Posts
Merlin is echt fantastisch ik had zelf ook niet gedacht dat ik dat een leuke serie zou vinden.

The Ultimate Dance Battle gaat ook weer beginnen :D nu moet ik straks kiezen de TUDB of Nikita op zondag haha word nog moeilijk kiezen

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb gisteravond Roger & Val gezien (Britse serie) en daarna ook nog Toast (Britse film over Nigel Slater) :)

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Isabelle heb ik voor het laatst gezien. :) Die met Halina Reijn.
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

SNW Webmiss
14293 Posts
Eh ff denken wat ik voor het laatst heb gezien.
Confessions of a shopaholic haha. Is weer een paar weken geleden.
En qua series heb ik Pram Face en White Van Man nog gezien. :D

Team Llama
265 Posts
Ik ben nu officieel verslaafd aan nikita :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb van de week EINDELIJK The Muppets gezien haha. We wilden hem eigenlijk in de bios zien maar dat kwam telkens niet uit. Dus maar gewoon lekker thuis op de bank gekeken. :D

Team Llama
265 Posts

ik ben gister naar de bios geweest gratis! heb ik goed gedaan he, met een studenten kaart en een nationale bios bon :D zijn naar snowWihte and the hunstman geweest echt een geweldige fantasy film!

en verder ben ik nu helemaal fan van de serie Vampire Diaries, zo erg dat ik er zelfs de boeken ook van gekocht heb ;)

Team Llama
337 Posts
Wij zijn vandaag naar de nieuwste Ice Age in de bioscoop geweest. Leuke film, vooral het omaatje is erg grappig :D Maar ik denk stiekem toch dat ik de nieuwe Madagascar ietswat grappiger vind. In Ice Age zaten toch wel wat serieuze stukken in. Niet dat dat erg is maar ik had gehoopt op een echte lach-animatie :)
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

• Stats