Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Welke film heb jij als laatste gezien?

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb van de week The Stepford Wives gekeken. Was een leuke film. :D

Team Llama
337 Posts

Ik heb Hop gezien, een animatie over Pasen. Die was wel leuk maar niet echt super ofzo. Ook heb ik Blitz gezien, maar dat is echt een mannenfilm. Actie, schieten en vrouwen. En gisteren heb ik The Last Godfather gezien. Dat is een komedie en een ontzettende leuke film. Zeker een must see film. :D
Image
-->> Klik hier voor Patricia's SNW Blog /Nieuwe update 12-01-2012
--> Klik hier voor het dagboek van de familie Engelman /Nieuwe update 15-01-2012

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb gisteren Ice Age 3: Dawn of the Dinosaurs gezien. Ik vind Ice Age zo leuk. :cute:

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Ja, die heb ik ook gezien, vind em geweldig ^^
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
265 Posts
Blitz heb ik ook gezien vond hem gaaf! :D

Ik heb zondag twiligth - new moon gekeken.. ik lees nu de boeken maar vind de films echt vies tegenvallen. ik erger me dood aan Edward naar mijn idee verkeerde keuze van speler. hij heeft steeds van die rare trekjes bij zijn mond verschrikkelijk :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Hahaha ja ik vind Twilight op zich wel leuk maar ik vraag me idd af of de acteurs wel goed gekozen zijn.

Ik heb een tijdje geleden We Need To Talk About Kevin gekeken. Dat is echt een heftige film. Die zal ik niet snel opnieuw kijken.

Bella's Best Friend Forever
2137 Posts
Bad Teacher ^^ Straks ff afkijken nog. Ik vind hem geweldig!
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

Team Llama
265 Posts
Oh die staat ook nog op mijn lijstje om tekijken.

ik heb straks geen internet meer op mijn kamertje in zwolle. dus ik ben nu allemaal films aan het downloaden zodat ik me straks niet ga vervelen daarzo :P

Nog tips?

SNW Webmiss
14293 Posts
Awww man dat is balen. Is dat ook niet mogelijk (internet op je kamer)?

Tips hmmm. Ja ik heb zoals hierboven genoemd We need to talk about Kevin gekeken, maar daar moet je tegenkunnen denk ik, vond ik wel superheftig. Gaat over een moeder en diens zoon. En die zoon die houdt een soort "shooting" op zijn school.

Ik eh ken wel wat films die je wel een keer gezien moet hebben:
- Office Space
- The Terminal
- Blast from the Past
- You've Got Mail

En (mini)series die de moeite waard zijn om mee te nemen:
- Miranda
- White Van Man
- Catherine Tate Show
- Little Britain
- Come Fly With Me
- Being Erica
- Lead Balloon

Om maar wat te noemen ^^

Team Llama
265 Posts

ik heb mijn vader heel wat films laten downloaden. Gelukkig had ik 2 dagen langer internet en heb ik donderdag Avatar gekeken.. wooow ik had hem een jaar eerder ook al gekeken maar wat is dat een vette film hee.. erg mooi gedaan. ik zou wel wel naar pandora willen. er kwam ook een vervolg toch? als ik het goed las ergens.

Verder heb ik de police acedamy ook gekeken ik vind die films zo grappig he..

Maar weer ff wat nieuwe films downloaden en dan hopelijk over 2a 3 weken weer internet

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik moet de Muppets film nog steeds zien. :-O

Team Llama
265 Posts
Gelukkig 2 maart krijgen we internet, volgende week vrijdag dus!! gelukkig ben ik nu weer ff bij mijn ouders en hoef ik morgen alleen terug naar zwolle en dan heb ik geen internet nodig.. ik heb zo ondertussen alle police acedamy films gezien. pff ik en zonder internet gaat echt niet lukken.

SNW Webmiss
14293 Posts
Same here, oh jee, hoe moet ik dan op SNW enzo. XD
Binnenkort moet ik er toch even aan vrees ik. NIet alsof ik rond de verhuizing heel veel vrije tijd heb, maar goed dan hebben we dus wss ook een weekje ofzo geen internet. Spannend haha. :p

Team Llama
265 Posts
Hahaha, jaaa ik vind zonder internet echt een hel, aangezien ik voor school ook veel op internet moet. gister stond ik het eerste uur op school bleek hij uit te vallen en hadden ze daar avonds een mail over gestuurd. Ik kan met mijn telefoon niet op schoolmail komen vaak dus ik heb het nooit gelezen.

Trouwens er zijn weer 2 nieuwe films in de bios die me super leuk lijken.
- this means war
- Journy 2 - The Mistery Island

SNW Webmiss
14293 Posts
Die ken ik nog niet. Heb gisteren omdat ik ziek op de bank lag eventjes Hop gekeken. Had ik nog niet gezien maar vond m erg leuk. :D

• Stats