Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Welke film heb jij als laatste gezien?

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
Ik weet niet of dit al bestaat, maar ik ben wel eens benieuwd of hier ook echte film mensen zijn.

Ik heb vannacht Dood Eind gezien, best wel leuke film, als je van horror houdt dan.
Ik vind het persoonlijk goed gelukt voor een nederlanse horror, alleen het einde vond ik een beetje vaag, maar ja dan moet je die film ook niet om half 12 pas gaan kijken haha.

Welke film hebben jullie als laatste gezien?

2005 Posts
uhm.. oew dat is even lang nadenken.. ik denk dat Jochem Myjer! Maar dat is niet echt een film he?

Uuhm.. dan.. Big Fish! Haa.. moooie film :D Een van mijn lievelings! Wel heel romantisch en fantasierijk maar echt heel mooi! :D
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

1888 Posts
Image

Terrible Townie
33 Posts
mijn laatste film is slachtnacht en complex ook nederlandse horror films..
egt moooi !!

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
de laatste die ik heb gezien was zondag... touch of truth..zon standaard TV-film :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Mortimer Goth's Distant Cousin
744 Posts

...even denken

Ik dacht Open Season (in de bios)
Image
When you help others, you can't help helping yourself

2005 Posts
Waar die film overgaat.. pff ik zoek wel even een samenvatting op.. mijn samenvattingen zijn meer recenties.. zo ontzettend lang! :p:D klik hier maar!

Maar goed.. sinds toen niet veel films meer gekeken.. ow wacht.. volgens mij Me, Myself and Irene.. die was ook wel leuk :D
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

SNW Webmiss
14293 Posts
The Grudge
Garfield the movie
The Corpse Bride

Zo'n beetje wat ik de afgelopen maand heb gezien.

Team Llama
412 Posts

The devil wears Prada,
saw 1
saw 2
the grudge 1 & 2
ice princess,
Borat.
dat was het denk ik wel:P
Image

2005 Posts
Zo.. Alex houd blijkbaar van horror.. Wel allemaal populaire films zie ik! :D

The Corpse Bride

Oow.. die wil ik ook heeel graag nog eens zien :D volgens mij waren Big Fish en Corpse Bride van dezelfde regiseur : Tim Burton! :D
Image Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
idd is ook zo volges mij... Charlie and the Chocolate Factory is ook van hem én met Johnny Depp
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
SNW_Adinda wrote:Zo.. Alex houd blijkbaar van horror.. Wel allemaal populaire films zie ik! :D

The Corpse Bride

Oow.. die wil ik ook heeel graag nog eens zien :D volgens mij waren Big Fish en Corpse Bride van dezelfde regiseur : Tim Burton! :D

Ja, dat klopt. Van Tim Burton :D
Ik vind animatiefilms leuk, don't ask me why :p

Wat ik de komende tijd nog (opnieuw) wil gaan zien:

Garfield 2 - The Tail of Two Kitties
Over the Hedge
Flushed Away
Happy Feet
Ice Age 2
Surf's Up
The Wild
Monster House
The Simpsons Movie
Charlotte's Web
The Ant Bully
Ratatouille
Cars
Barnyard
Open Season

744 Posts
Happy Feet ga ik ook kijken :D en Flushed Away en Ratatouille ook als ze uit zijn :D

Over The Hedge heb ik in de bios gezien en The Wild heb ik op DVD :)
Garfield 2 wil ik gaan kopen :)

in 2007 wil ik verder deze films zien:
-Man of the year
-Spiderman 3
-Pirates Of The Caribbean 3
-Evan Almighty (vervolg op Bruce Almighty)
Image
When you help others, you can't help helping yourself

728 Posts
Woah Pirates Of The Caribbean is zooooo cool! :D Erhm, ik heb het laatst.. Father of the bride 2 ofzo gekeken? Verveelde me -.-
Image

1888 Posts
Ik heb hier nog zoveel films die we nog moeten kijken, en ja we gingen vroeger best vaak naar de bios, maar nu draait er weinig vind mijn vriend dus gaan we niet :P
Ik wil nog heel veel films zien, maar Afblijven (verfilming na het boek van Carry Slee) wil ik graag nog zien.
Ik heb heel veel boeken van haar, en dit was zeker 1 van de beste
Image

• Stats