Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Heb je huisdieren?

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
Ach, zo ben ik bijna een hamsterfamilie kwijt geraakt, winterslaapje....... :(

Maar verder, ach wie mijn weblog leest [moet ik nog aanvullen] weet, dat ik sinds kort opa ben van 3 shitzu pups.
Daarnaast natuurlijk de vader en moeder (Bowie en Bindi), een kater (Nala), een parkiet (weet nog steeds niet hoe ze hem gemnoemd hebben), wat goudvissen en twee konijnen.

2316 Posts
Wat een gezellige huisdierenfamilie!! Echt veel dieren!

Trouwens alle mensen met katten, wat hebben jullie inmiddels al voor een kadootjes op jullie deurmat aangetroffen? Mijn kat brengt vaak een muis, een keer leefde ie nog en nam ze m mee naar binnen! Bij ons huisje loopt ook een grote oranje kat die eerst heel mager was en pijn had enzo. Die heb ik behandeld voor mijt en teken en alles en iedere dag eten gegeven. Echt een hele grote kat nu! Maar goed er lag dus laatst echt een hele grote mooie vogel voor de deur en ik geloofde niet dat die van mijn eigen kat kon zijn, want die vogel is net zo groot dan... dus volgens mij krijg ik van allebei kadootjes.

Als je muizen enzo opruimt, zijn ze dan beledigt? Of juist als je ze laat liggen? Haha ik bedenk me dat nu..
ImageImage

1888 Posts
Ik heb hier al eens op gereageerd maar dat klopt niet allemaal meer :P
Woon nu op mezelf dus zal het ff aanpassen hier :)

2 katten Kiara & Balou van nu 23 weken oud.
Bij mijn ouders staan mijn konijn Qwinty nog (die mocht niet mee nemen van me pa omdat hij er helemaal gek van is :P)
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Ann! wrote:Trouwens alle mensen met katten, wat hebben jullie inmiddels al voor een kadootjes op jullie deurmat aangetroffen?

Eerlijk gezegd komt onze kat nooit buiten. Het is niet zozeer dat ik hem dat niet gun, maar we wonen hier nog niet extreem lang. Daarnaast wonen we aan meerdere ontzettend drukke straten, daar ligt ie zo onder een auto of vrachtwagen. Én we wonen op 2-3 hoog, dus hij kan niet meer naar binnen als we hem naar buiten laten. En als vierde reden, hij is ziek (blaasgruis) dus ik kan het me niet echt veroorloven dat hij naar buiten gaat en dingen eet waarvan ik dus niet weet wat het is. Hij blijft dus gewoon binnen. Maar hij is best gelukkig binnen, heeft alles hier.

1888 Posts
Ja oke ze komen wel op het balkon straks als het weer mooi weer is, maar nu nog niet.
Ik woon ook 2 hoog dus ze komen ook niet binnen als ik er niet ben.
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Mijn eerste kat die kon vroeger buiten en die bracht altijd verwelkte bloemen terug mee als kado :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2316 Posts
Hahaha echt zo'n bosje bloemen voor je deur met valentijn :P LOL Echt lief van jouw kat!! :D:D
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Haha :p Ja, maar ze waren dan wel verwelkt... :p Het was op zich wel lief, maar als ze ff niet keek gooide we het terug in de tuin. Kwam ze een paar uur later gewoon terug met dezelfde bloemen :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

1888 Posts
Image

Myshuno Addict
908 Posts
Wij hebben ook twee katten en normaal gesproken nemen die niets mee (nou ja stinkende kadootjes op de kattenbak :?), al had ie een keer een nog levende vogel meegenoemn naar binnen toen wij er niet waren. Dat beest natuurlijk tegenwerken. Resultaat: toen we terugkwamen een dode vogel en een kamer VOL met veren... echt niet normaal zo'n teringzooi. Gelukkig was dat ook 't enige :P
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Team Llama
254 Posts
Ik heb 2 katten Suske(vr) en Wiske(m), en een hamster Tommeke maar die is van mijn zus.
Life is not about waiting for the storm to pass; life is about learning to sing in the rain.

2137 Posts
Wij hebben 1 hond, en dat was het, ik heb wel over 2 jaar verstrekt 2 hamsters gehad, beide dood gegaan in de winter, door de kou :(
Ik wil wel nog graag vissen hebben ofzo :p
Image
Forum Rules | Forum Regels | [url=http://www

1888 Posts
De oudste zijn nu bijna 1 jaar oud en me kitten is nu 13 weken :d
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Ik heb 1 kat, 1 hond en (sinds uhh maart ofzo?) ook 2 hamsters Ben (m) & Jerry (vr)
Image

• Stats