Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Heb je huisdieren?

Team Llama
438 Posts

3, hamsters
3, Katten
6, Kippen
2, eenden
2, Konijnen
:P
whoehoe ;) Sims2 4 ever ;)

http://www.simsnetwerk.com/index.php?na ... pic&t=2598
^^mijn dag boek :) ^^
Image Image Image Image :dans3:

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Servo's Slave
119 Posts

Ik heb 1 hondjee,, semmy.. wordt in oktober 4.. Lijkt op mij:P

SNW Webmiss
14293 Posts
Tellen mijn knuffeldieren ook mee? Want dan heb ik er nog wel een stel :p

Buiten dat heb ik nog altijd 2 katten, Garfield en Snowy :)

Terrible Townie
31 Posts

ik heb 1kat : puntje (vanwege zijn witte punt op zijn zwarte staart)
1 visje : fonske ( helaas zijn de andere 2 gestorven)
en 2 waterschildpadjes kwak en boemel ( kwak blijkt een meisje te zijn dus eigenlijk kwakina )

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Team Llama
438 Posts
whoehoe ;) Sims2 4 ever ;)

http://www.simsnetwerk.com/index.php?na ... pic&t=2598
^^mijn dag boek :) ^^
Image Image Image Image :dans3:

Gnome Collector
79 Posts
Ik had 2 schildpadden maar die moesten weg omdat ze te groot waren :(

Terrible Townie
31 Posts
mertentjuh wrote:Ik had 2 schildpadden maar die moesten weg omdat ze te groot waren :(

ja wij gaan de onze ook is moete 'wegdoen' maar ze zijn misvormd en dus kunne wij ze ni naar mexico (terug) sture (me zo'n vereneging)

*sorry ast off-topic is :) *
ahja en mijn visje is onlangs gestorve en nu heeft mijn vader tropische visse gekocht :p
~ Don't let the system get you down ~
XXX

luv U

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Hieronder zijn mijn huisdiertjes te zien! De witte kat en hond wonen bij mijn moeder maar zijn erg blij als ik kom.. en de zwart met witte poes is van mij!
ImageImage

SNW Webmiss
14293 Posts

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
mertentjuh wrote:Ik had 2 schildpadden maar die moesten weg omdat ze te groot waren :(

ja wij gaan de onze ook is moete 'wegdoen' maar ze zijn misvormd en dus kunne wij ze ni naar mexico (terug) sture (me zo'n vereneging)

*sorry ast off-topic is :) *
ahja en mijn visje is onlangs gestorve en nu heeft mijn vader tropische visse gekocht :p

Da's helemaal niet offtopic! :)

Maar mijn zus had vroeger ook een schildpad (echt heel lang geleden, ik kan het mij zelfs niet meer herinneren). Maar ons mama dacht dat die dood was en dus had ze die weggedaan. En toen zei ik van, hebben schildpadden geen winterslaap? En het was blijkbaar tijdens de winter gebeurt dusseuhm... Oops :o
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

Bob & Betty's New Neighbor
221 Posts
Ik heb een hond, Beike. Hij wordt 2 Oktober 4 jaar, we hebben 'm nu ongeveer 3.5 jaar in huis. Beike is een Friese Stabij en een hond met gebruiksaanwijzing. Hij is geobsedeerd door de kwartels die onder in de volière rondlopen. (We hebben dus ook nog vogels - spitssnavels - en niet te vergeten een vijver met vissen, kikkers en rood wangschilpadden waarvan eentje de brug over de vijver terroriseert).
Beike is dus het enige huisdier binnenshuis. Mijn toffe maatje.
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts

Ja, best wel, alleen herinner ik mij er niets van. Mijn zus nog wel (dat ze die had). Maar ik herinner mij alleen het verhaal van ons ma en toen mijn reactie over de winterslaap.
Image

• Stats