Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Heb je huisdieren?

Nooboo
20 Posts
Heb jij huisdier(en)? Hoe heet hij/zij, hoe oud is hij? En hoe lang heb je hem al? Heeft hij bijzondere kenmerken of zo? Laat het hier weten!

Ik heb een cavia die denk ik bijna 3 jaar is, hij heet Mowgli. Ik heb hem gekregen van een vriendin, enkele jaren geleden. Hij is echt een schatje, al durft hij wel eens bijten!
Groetjes, Girlyke xxx

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ik heb een kat (Chelsey) en een hond (Kaya). Chelsey heb ik sinds 15 maart '99 dan is ze nl geboren. ik heb ze moete opvoeden met de papfles omdat haar moeder (Nala mijn eerste kat) niet goed wist wat ze moest doen. Chelsey is trouwens een Europese korthaar. en Kaya heb ik sinds 10 feb '06 en zij is geboren op 15 december '05. dus eigk nog maar een puppy van bijna 5 mdn. Kaya is een Labrador...
Last edited by Tamara on Aug 26, 2006 11:33pm, edited 2 times in total.
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Mortimer Goth's Distant Cousin
705 Posts
Ik heb een konijntje, Susie, geen idee wat voor ras ze is.. en een hond Floortje oftwel Florie.. Floor is 2 en ze is een Drentse Patrijs en echt helemaal gek en beetje dom maar vooral heeeel lief :D

Servo's Slave
134 Posts
Ik heb 3 katten: Snuitje, Droppie en Romy. Snuitje is een lapjeskat van 11 en heb ik al vanaf dat ze kitten is dus ben ik mee opgegroeid, Droppie is 8, die is meer aan me moeder gehecht, en vorige maand is Romy erbij gekomen en dat is een Pers van 6.
En een russische dwerghamster: Sara (vernoemd naar Sara Kroos :p ) en nog 2 goudvissen Jan en Keesje. Gezellige boel hiero dus :p.
The sims ; I'm Lovin' It ! :)

Hou van mn ventje! (K)

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
wij (dekdes en ik) hebben 5 katten: Isilya, Valanya, Freya, Tijgertje en Gizmo we weten alleen van Isilya dat ze is geboren op 9 juni 2003 van de rest weten we dat niet omdat we ze hebben gekregen van andere mensen, behalve Freya das onze zwerfpoes die is zelf komen aanlopen :P
Ook hebben we nog een 4 jarig konijn die Del Piero heet :D

Nooboo
5 Posts
Ik heb een Keeshond, haar naam is Oni en ze is 5 jaar oud en afv en toe moet ik aan haar vragen of ze tenminste wil doen alsof ze luisterd :o
~ Stop the world, i want to get off ~

Gnome Collector
82 Posts
Ik heb 4 katten: Figaro, Pistache, Petit, en Kippie. Kippie is mijn kat. Eigenlijk heet ze Zora, maar waarom we ze Kippie hebben genoemd is een te lang verhaal... :lol: En dan is er nog ons hondje, Beau. :D
Komt nog!

Team Llama
283 Posts
Ik had een grasparkiet, hij kon allemaal bekende fluitjes, jeweetwel dat flirtgeluidje, maar dan ff sneller,

hij is ooit tegen een kast aan gevolgen, en niet lang daarna is hij overleden,
ik huilen :zorgen: hij was wel me beste vriend, nou, ehm bijna dan.
Image

Team Llama
304 Posts
Ik heb een poes.. Vet lief beest hoor.. Alleen ze kan maar niet leren om zinderlijk te worden.. Dus dat schiet nie op..
Image

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
Aaw :D haha dan moet je het een keer voor doen in de tuin.. of hem naar andere katten laten kijken ( mij niet verkeerd begrijpen hoor pas een oordelen vellen na de zin die hier na komt :D : ) Zodat zij ineens gaan denken.. heee als ik nou net zoals de kat van de buren in een gat ga poepen heb ik een stralende Coen achter me staan! Wacht ooow krijg ik dan een van die lekkere kattesnoepjes?! Oooew kom maar op gaten in de tuin! :D ( Oke Adinda we snappen het geen dieren gedachtes meer doen.. Coen snapt het vast wel :D )

Maar goed! :D Na een conversatie tegen mezelf ga ik dan toch echt over op mijn eigen huisdieren! :D ( Praatsok! )
Ik heb 2 katten, waar op zich natuurlijk helemaal niets mis meer is.. 1 kat ( Kitty ja ik weet het die heb ik ook maar verzonnen toen ik 9 was ofzo.. dus erg orgineel? nee.. ) die is.. pff hoe oud is dat beest.. 9?! geen idee eigenlijk.. ooew best wel erg eigenlijk :D
En Trippel en nee deze keer heeft er geen kleine Adinda rare kleuternamen voor haar katten zitten bedenken.. dat is mijn zusjes schuld :D maar goed die is dus van mijn zusje.. en is 6 dacht ik..

Maar helaas voor mij hebben we katten aangezien ik zo ontzettend graag een hond wil.. Ik weet ook al precies welke hond ( Nova Scotie Duck Tolling Retriever, als je hem niet kent google maar op ik kende hem ook niet :D ) weet ook al een naam voor hem ( Giraffe! die natuurlijk wel veeeeel orgineler is dan Kitty of Trippel.. en nog zelf bedacht ook! :D ) En ooew heb al allemaal leuke plannen.. maarja ouders he.. Nou ja de ene kant van mijn ouderlijke helft :D Mijn moeder heb ik al helemaal omgepraat met leuk babiefoto's van de Duck Tolling.. maar mijn vader maakt zich nogal zorgen over waar hij moet zijn in vakantie :S Nou ja misschiiien.. ik hoop het wel heeel heel heeeel erg :D
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik heb 3 katten; Holly (9), Garfield (4) en Snowy (3)... Probleem is dat ik ze niet echt meer kan houden (geen geld en te weinig plek nu ik op kamers zit :( )

Ze zijn wel ontzettend lief..

Bella's Best Friend Forever
1888 Posts
2 Katten, Sindbad & Shila (Beide 15 jaar oud)
3 Hamsters, Kruimel (1.5 jaar) & Knabbel & Babbel (beide 3 maanden ongeveer)
2 Vogels, Tweety & Jimmy (beide 6 maanden ongeveer)
1 Konijn, Qwinty (2 jaar)
1 Kat (bij mijn vriend), Katja (5 jaar oud denk ik)

Ze zijn niet allemaal van mij hoor haha
Ik woon nog gewoon thuis en daar zijn deze dieren :)
En 1 lief katje bij mijn vriend dan
Image

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
SNW_Adinda wrote:maar mijn vader maakt zich nogal zorgen over waar hij moet zijn in vakantie

uhm je kan mss tege je pa zeggen dat er zoiets bestaat als dierenhotels :tong: :D
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Nooboo
8 Posts
Ik heb een poes genaamd Pussi en ze is nu 5 maanden oud.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft.
Lief ik hou van je!!

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 2:59pm, edited 1 time in total.

• Stats