Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Ik ben hier al super lang lid maar niet goed voorgesteld.

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts

ik ben dus Saaron, ik heet eigelijk Sharon.
Mijn Besteste Vriendin heeft mij zo genoemd en sindsdien noemen heel veel mensen mij zo. Dat BESTESTE is GEEN typfout!
ik ben 13 jaar en word 31 juli, 14.
ik ben, net zoals jullie, gek van de sims.
van de uitbreidings pakketten vind ik abracadabra en beestenboel het leukst. :D
vooral omdat ik zelf wil kunnen toveren en ik van dieren houd.
ik heb zelf een Ratje, Stitch, en dat is een meisje.
ze had eerst ook een zusje, die hadden wij ook gekocht...maar Dawntje is 29 februari overleden. :cry:

ik zit in het 2de jaar van het vmbo en ik vind er dus werkelijk NIX aan!
ik ga liever de heledag de sims spelen en zeker als de sims 2 uit! :P

meer heb ik ff niet meer te vertellen dus ik stop nu, sorry, hahha

Doeg Doeg xxies HvJ Saaron[/b]

SNW Webmiss
14293 Posts
Bedankt dat je je alsnog hebt voorgesteld :D dat blijf ik toch leuk vinden :D ook al doe je het wat later. Ik heb zelf 5 katten, waarvan er 1tje bij m'n moeder woont (ze konden niet echt goed met elkaar overweg) Ik speelde ook liever The Sims toen ik nog op school zat :P das veel leuker hahaha :D maar ja wel goed je best doen hoor ;) anders mag je straks misschien niet eens meer Simmen van je ouders :D
Groetjes,
Rosana

1829 Posts
jah klopt, maar ik hoef nog maar 2 jaartjes naar die stomme school en dan naar een andere waar ik ga theoretische en praktijklessen krijg want ik wil een VISAGISTE worden :D

SNW Webmiss
14293 Posts
coole keuze :D lijkt me heel leuk! ik wou vroeger altijd kapster worden en naderhand wilde ik ook wel iets doen in de visagie. Maar mij werd afgeraden om dat te gaan doen (onder andere door kappersexceem en omdat mijn capaciteiten hoger lagen) dus ik heb iets totaal anders gekozen toen ik van de middelbare afkwam :? ik ben bouwkunde gaan doen :| maar daar ben ik uiteindelijk mee gestopt, om een paar persoonlijke redenen, maar de voornaamste reden was dat ik het niet leuk vond. Dus daarna ben ik gaan webdesignen (gewoon zelf aangeleerd) en nu maak ik websites (ook leuk ;))

1829 Posts
aha...jah mij lijkt het heel leuk om dat te worden maar het is niet helemaal zeker...heb nog 2 jaar bedenktijd..

SNW Webmiss
14293 Posts
Dat is wel fijn :D ik kon in m'n laatste jaar niet kiezen :lol: dus ik had sowieso een paar problemen, met het kiezen van de opleiding... k heb uiteindelijk het verkeerde gekozen (maar heb het nu wel onwijs naar m'n zin op deze site, en dat komt wel omdat ik met m'n vorige opleiding ben gestopt, anders had ik nooit gaan webdesignen, en dan had deze site ook niet bestaan :P)

1829 Posts
weetje...misschien lullig...maar wat ben ik blij dat je verkeerd gekozen hebt!...egt ik wil niet slijmen maar dit is egt een goeie site...mooie plaatjes videos skins gebouwen ALLES!! en ook nog arrdige mensen die de werken!! TOPPIEJ!!:D

SNW Webmiss
14293 Posts
ik ben ook blij dat ik verkeerd heb gekozen :P hahaha, ik zou dit voor geen goud willen missen :D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
jah je site is fantastisch, ik heb nog 4 jaar om te kiezen wat ik ga doen na mijn middelbaar, ik heb wel al eens aan architect of binnen-huisarchitect gedacht (vooral dat laatste interreseert me wel) maar in 4 jaar kan veel veranderen hé :P

SNW Webmiss
14293 Posts
inderdaad, ik ben namelijk bouwkunde gaan doen omdat ik architecte wilde worden. Het lijkt me nog steeds wel leuk (ik heb hier CAD en alles, dus het interesseert me wel) maar ik ben bang dat ik op den duur toch iets anders wil (bijvoorbeeld webdesign, wat ik nu eigenlijk doe) dus er kan inderdaad veel veranderen... Maar ik wil je niet ontmoedigen ofzo, want het is wel superleuk (architecte én binnenhuisarchitecte, of bijv tuinarchitecte) :P

1829 Posts
binnenhuisachitecte wilde ik eerst ook worden. en pas heb ik nog iets doms gelezen. een meisje wilde wel dierenarts worden maar geen chirurg, want al dat bloed vind ze niet leuk. jah en als ze nou een dier moet opereren, die hebben ook bloed. typisch gevalletje van: oooooojaaaaa oepsie!

SNW Webmiss
14293 Posts

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
tss, als die dieren nu gewond zijn ofzo dan ziet ze toch ook bloed :P

SNW Webmiss
14293 Posts
daarom, ik vind het ook een beetje scheef :P dat weet je toch, dat dieren ook bloed hebben enzo :P hahaha

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
misschien dacht die dat dieren een soort buitenaardse wezens zijn zonder bloed :P:P:P (ocharme al die diertjes)

• Stats