Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

hellow =), ik zal me ff voorstellen

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts

ik ben dus pupijama,
ik weet het is een beetje laat dat ik me kom voorstellen want ik ben toch al een maand ofzo actief op deze site maar jah, beter laat dan nooit hé ;)

dus ik ben dus pupijama(nee, ik heet niet zo in het echt, eerder een nickname (zelf uitgevonde :D )) mijn echte naam is Maya en ik ben 13 jaar,
ik word bijna 14 (hoe bijna of veraf 7 oktober dan nog is :P)
ik woon in België en ik zit nu in het 2de middelbaar.

ik heb een hele lieve cavia (vickie is haar naam en ze is onlangs 5 jaar geworden :D :D :D :D )
verder heb ik nog 2 broers en 2 ouders (toch vrij logisch niet???)

en ten slotte ben ik een supergrote fan van alle The Sims spelletjes (zijn we dat niet allemaal??? :P )

zo dit was het ongeveer, ik zie jullie nog op het forum xxx pupijama (of maya kies maar :P :))

SNW Webmiss
14293 Posts
Bedankt dat je je alsnog hebt voorgesteld! Vinden we altijd erg leuk (ik tenminste wel :wink: ) Maya is trouwens ook de naam van het programma wat ik straks ga kopen voor objecten en dergelijke voor The Sims 2 ;-)
Groetjes,
Rosana

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
jah, men broer heeft me dat al is verteld
ik voelde me vereerd (waarschijnlijk niet direct naar mij persoonlijk genoemt maar toch)

SNW Webmiss
14293 Posts

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
mijn mama zei vandaag zo ---> mah allé maya ge zijt al verslaafd aan the sims 2 en het is nog niet eens uit!!!
(waarschijnlijk doordat ik altijd zeg van hé dat komt in the sims 2 ook of dit lijkt me leuk :P)

SNW Webmiss
14293 Posts
ja ik ken het idee :P ik begon pas geleden in het Simlish te praten tegen m'n moeder :P maar ja die speelt het ook dus die lag maar in een deuk :D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
:P, niemand is geïnterreseert eigenlijk in the sims bij mij thuis maar dat is wederzijds ik interreseer mij ook niet in al die domme auto foto's van mijn broers :P

ps: weet iemand na hoeveel berichten je van die nieuwkomer status af bent?, ik zie alleen maar nieuwkomers en moderator statussen :? :? :?

SNW Webmiss
14293 Posts
na 100 berichtjes heb je een andere status :D das sneller als dat het lijkt ;) en voor mij zijn de nieuwkomers eigenlijk gewoon 'vaste klant' hier :P hahaha

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
dan zal ik maar vlug veel berichtjes schrijven :P wil ik ooit van nieuwkomer af zijn ;)

SNW Webmiss
14293 Posts

voor je het weet zit je er al overheen :D:D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts

Myshuno Addict
908 Posts
Hahaha, daar komt Rosana met haar 507 berichtjes :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
:P bij mij maakt het op zich niks uit, ik ben tenslotte admin :lol: maar ik meen het wel echt, mij maakt het echt niks uit hoeveel berichtjes de leden hebben, want ik vind het toch wel tof als ze meedoen :D:D

Fan of Freezer Bunny
5350 Posts
jah het is ook haar site ze moet wel zoveel berichtjes hebben anders zou het niet normaal zijn :P

• Stats