Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

The Sims 1 en 2: Downloads Uitpakken

SNW Webmiss
14293 Posts

Welk programma gebruik je voor het uitpakken van downloads? Als je op deze website iets download, is het bijna altijd met WinZip of Gecomprimeerde Mappen ingepakt. Je kunt de downloads met diezelfde programma's ook uitpakken. Sommige downloads op deze website zijn met WinRar ingepakt, en je zult voor RAR-bestanden ook echt WinRar nodig hebben om ze uit te pakken.

Gecomprimeerde Mappen zit standaard in Windows XP. Als je dus Windows XP hebt, heb je eigenlijk geen WinZip nodig! WinZip kun je downloaden op de WinZip website. Het is een evaluatie versie die je dan download. Als je er geld voor betaald, verandert de evaluatie versie in een gekochte versie en heb je geen last van de "I Agree" en "Cancel" vensters bij het openen van bestanden. WinRar is eigenlijk hetzelfde verhaal als WinZip. Je kunt een evaluatie versie downloaden, die na een zeker aantal dagen ook komt met pop-ups dat je het moet registreren.

Waarom pakken wij downloads in, denk je misschien. Dit heeft meerdere redenen. Bestanden zippen/inpakken zorgt ervoor dat het uiteindelijke bestand kleiner is. Of je nu een goede of wat minder goede verbinding hebt, is het toch van belang dat de bestanden niet al te groot zijn. De website is voor de meesten van jullie een soort service, maar ik betaal voor alles, bandbreedte, webruimte, enzovoorts. Dus als ik dingen niet inpak, kost het mij meer ruimte en bandbreedte, en dus ook meer geld. Daarbij zit bij de meeste bestanden een leesmij-readme bestand, waarin staat waar je de downloads in moet zetten.

Hieronder de websites van programma's om bestanden mee uit te pakken:

* WinZip (zip bestanden)
* WinRar (zip en rar bestanden)
* 7-Zip (multi)
Last edited by Rosana on Feb 08, 2008 4:03pm, edited 2 times in total.

Nooboo
3 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Sorry dat ik het misschien wat ruw zeg, maar je hebt dit topic gevonden, terwijl het echt recht naast een topic staat, waarin staat waar je de items moet plaatsen. *klik!*

Nooboo
1 Posts
Het is misschien een domme vraag, maar zijn die downloads alleen voor de Sims 2? Of zijn ze ook voor de Sims 1? :oops:

Alvast bedankt!

SNW Webmiss
14293 Posts
Een beetje euhm onoplettend vooral, aangezien in de reactie boven jouw post ook een linkje staat met daarin de aanduidingen van The Sims en De Sims 2.

WinRar en WinZip heeft niets met welk Sims spel dan ook te maken, dus als er iets is ingepakt, kan dat zowel The Sims als De Sims 2 spul zijn...

Als je bedoelt of de downloads die we voor De Sims 2 maken ook voor The Sims zijn: nee, dat is technisch gezien niet mogelijk. The Sims is 2D en De Sims 2 is 3D.

We hebben wel downloads voor The Sims, maar die sectie is erg onoverzichtelijk, dus die wordt momenteel niet gelinkt vanaf het menu. De downloads voor De Sims 2 vind je wel onder het menu.

Nooboo
1 Posts
Ik heb dit allemaal al geprobeerd, maar het werkt bij mij nog steeds niet.
Kan dan zijn omdat ik Vista op mijn computer heb?
Want eerder deden de downloads het altijd met dubbelklikken,
Nu geven ze aan: Dubbelklik op een bestand met creaties om de inhoud hiervan de installeren.
Terwijl ik dat wel doe.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Bella's Best Friend Forever
1024 Posts
1littlekiss wrote:Ik heb dit allemaal al geprobeerd, maar het werkt bij mij nog steeds niet.
Kan dan zijn omdat ik Vista op mijn computer heb?
Want eerder deden de downloads het altijd met dubbelklikken,
Nu geven ze aan: Dubbelklik op een bestand met creaties om de inhoud hiervan de installeren.
Terwijl ik dat wel doe.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een test gedaan, maar bij mij werkt het dus ook niet. Ik draai met Windows XP, dus blijkbaar ligt het probleem niet bij jou.
De downloads komen namelijk leeg binnen (0 kb), in plaats van de grootte van het bestand.
Rosana, de webbeheerster is al via een PM gewaarschuwd.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik zal er spoedig naar kijken, maar vandaag gaat niet meer lukken. Ben erg druk met het schrijven van de Sims 3 Ambities artikelen (2 talen). En heb vanavond een familie BBQ. Zal kijken of het vanavond laat gefixed kan worden, anders mss morgen ofzo. Bedankt voor het melden, we gaan er iets aan doen!

Edit: probleem opgelost. Heb het getest, alles werkt nu weer prima :)

• Stats