Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[Foto] Laat je mooiste glimlach zien!

Bella's Best Friend Forever
1817 Posts
Dit topic is bedoelt om foto's van jezelf te posten. Reacties op de foto's mag, maar maak er geen offtopic zooitje van :)

Foto's uploaden kan bv. met Imageshack, of met Photobucket
Last edited by Jeffrey on Mar 15, 2006 5:22pm, edited 1 time in total.
Image
:: GET CHROME ::

2005 Posts

Image
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

1061 Posts
WillemSV

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts

*geen commentaar*

P.S. kwam net uit bad... daarom was mn haar zo
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Weinig echte glimlachjes hoor :p lol niet dat ik nou zoveel lach... zal ik meedoen, zal ik? of zal ik niet? Nah ik doe wel mee..

Image
Last edited by Rosana on Dec 03, 2007 5:56am, edited 1 time in total.

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ja, in mijn geval vind ik die *glimlach* foto's zo gemaakt... maar goed.

ontopic: leuke foto's iedereen
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2005 Posts
nou ik glimlach wel.. oke niet zo'n glimlach van haaai :D inderdaad leuke foto's iedereen :D
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik begrijp wat jullie bedoelen :p was ook meer een geintje ;) En tja Tamara weet t wel denk ik, dit is een van mijn "normale" foto's hehe :p

Inderdaad leuke foto's. Ik hoop dat meer mensen gaan meedoen :D lijkt me leuk..

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
ik zal 1st eens een goede foto moeten maken van mezelf, met me nieuwe kapsel lol :D heb alleen oude foto's op internet staan, van 2 jaar terug toen ik nog blond was en van afgelopen februari met zwart haar :D Ik zal kijken wat ik kan doen voor jullie :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Haha tof Mogway :p Ik heb nog wel een andere foto met Mogway, Starrats en mij erop maar daar staan nog meer mensen op dus dan wil ik wel toestemming plus ik sta er zo euhm, "charmant" op :p

2005 Posts
o kenden jullie elkaar hiervoor ook al dan?? Lijkt me leuk Mogway :D
Image Image

2748 Posts
lol ja die wilde ik 1st ook posten rosana maar ik wist niet of dat dat wel kon :s
LOL nou Adinda we hebben elkaar eigenlijk leren kennen op de M&G in Brussel van afgelopen januari en daarvan is ook die foto :D
Van mij mag je hem iig plaatsen :D

2005 Posts
Wat is een M&G?? oe leuk :D ik ken verder op dit forum niemand.. Behalve Anne maar die is d'r wachtwoord kwijt ( ze is al bezig met zoeken :D) Ik heb een heeeeleboel rare foto's die ik als eerst gepost heb is nog het meest normaal :D
Image Image

2748 Posts
lol sorry meet & greet ;) Deze M&G dus ;)

SNW Webmiss
14293 Posts
Adinda wrote:Behalve Anne maar die is d'r wachtwoord kwijt ( ze is al bezig met zoeken :D)

Even offtopic, ze kan op de Wachtwoord Kwijt pagina een nieuwe aanvragen ;) eerst krijgt ze een bevestigingscode en daarmee kan ze dan een nieuw wachtwoord aanvragen. Daarna kan ze weer inloggen :)

En die ene foto waar ik zo *kuche* charmant *kuche* op sta, staat op Mogway haar blog :p (als gij het wilt zien, moet gij maar effe zoeken :p)

• Stats