Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

Skins Komen niet in spel

Nooboo
2 Posts
Ik heb al vaker wat skins gedownload en ik pak ze dan ook wel uit en ik zet ze dan in : gamedata/skins maar dan komen ze er alsnog niet in..

Ik heb het zelfde met bedden die zet ik dan in gamedate/objects ook uitgepakt al en die komen er oowk niej in weet iemand daar wat op?
En de Add on Handler mag ik niet downloaden van mijn moeder dus daar heb ik zowiesow al nix aan ;)

Kuss Claudia :P [/list]

SNW Webmiss
14293 Posts

Dat de skins niet in het spel verschijnen snap ik niet helemaal :( want ik zet ze zelf ook altijd in de Gamedata/Skins...

Maar met de objecten zou je eens kunnen proberen om ze in de Downloads map te zetten. Ik zette 'vroeger' ook alle downloads in de Objects map, maar dan verschenen een heleboel objecten niet bij mij... als ik ze dan in de Downloads zette, verschenen ze wél :D

Ik hoop dat je daar wat aan hebt...

Over die skins he, zijn dat skins die je hier hebt gedownload of op een andere website? Want ik test de skins namelijk in het spel, dus het lijkt me zo vreemd als ie ze niet ziet :(

Ik hoop dat het werkt!

Groetjes,

Rosana

• Stats