Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

SNW teamspeak Triviant avond

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
hij bedoelt wrs dan dat we naar jou komen voor een broodje Rosana.
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Zal ook niet meevallen hè, heb dat recept niet :p

Team Llama
283 Posts
ik leg het nog eens uit, jij zij dat de avond ook gesponsord kon worden door pizza,
en dat we daar niets van merken digitaal, dan komen we het toch gewoon halen :P
Image

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Mensen nogmaals aanstaande vrijdag triviant avond :D dus vergeet het niet, verzamelen om 21:00 uur dan gaat ze triviant zaal open :P en om 21:30 zullen we beginnen met de 1e ronde :D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
i'll totally B there... als ik het nie vergeet. maar dan roept ge mij maar :D
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Mwah ik zet dat ook in m'n nick enzo :p dus dan zie je dat ook wel denk ik :D

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ahja idd... of ik moet offline zijn natuurlijk. hahaha *Tamara doe ni zo moeilijk*
Image

2748 Posts
lol idd Tamara :P anders schreeuw ik wel ff jouw kant op zodat je hoort dat we triviant avond hebben :P

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
ik ga het nu egt niet vergetten hoop ik kunnen jullie niet ff bellen of zo :wink: [/code]
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts

701 Posts
haha lol ga nu gewoon op teamspeak laat me pc aan en w8ten maar :p
Image

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

2748 Posts

701 Posts
zo als het er nu naar uit zie kan ik maar er komt vast wat tusen of zo is althijt zo
Image

© Jeffrey

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
*checkt haar "o-zo-overvolle-agenda" :roll:* ja, ik kan :p
Image

SNW Webmiss
14293 Posts
Hahahaa, de mijne heb ik opzettelijk leeggelaten :D Nou ja, morgenavond dan hè :p

• Stats