Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

SNW teamspeak Triviant avond

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
lol oh ja morgen is het gebruik van een mic verboden behalve voor dekdes en moi natuurlijk :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Heb daar absoluut geen moeite mee, tik net zo graag :p
Moet alleen wel om ehm 2/3 uur op bed liggen want ik moet de dag erop er vroeg uit :s:uhm: nou ja, zien we dan wel :p

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ja, ik was eigk gwn meer aan het kijken of het dan een goeie film is, maar bwoah ni percé. plus ik kan m nog altij opzette op de achtergrond :p
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

2748 Posts
lol nou mensen vanavond is het eindelijk zover de 3e SNW Teamspeak Triviant Avond, rond 21:00 gaan we verzamelen, je mag natuurlijk ook eerder in teamspeak ;) maar om 21:30 is het microfoons dicht en typen :D De regels zijn niet veranderd, dus de 1e rond tot 15 punten en daarna zien we wel, in de 1e post van dit topic staan ook de regels lees ze even door als je nog nooit mee hebt gedaan aan triviant teamspeak.

Ik hoop jullie vanavond allemaal te kunnen begroeten :D

SNW Webmiss
14293 Posts

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ik ben er ook :) ... iets later maar was nog bezig met psp :o
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
MogMog... tis weer laatste vrijdag van de maand :)
Image

2748 Posts
euuhhh sorry mensen tis me helemaal ontschoten deze maand :s, maar ik denk dat het niet erg is om het een maandje over te slaan, want ze meeste zullen wel op vakantie zijn

2748 Posts
ok mensen even een vraagje de laatste vrijdag van de maand mei is 26 mei, dit is de vrijdag na hemelvaard, ik wil even weten of het wel zin heeft om dan een triviant avond te houden, omdat mss veel mensen een weekend weg zullen zijn, laat even weten of je de 26e eventueel wel of niet kan dan kan ik kijken of het de moeite waard is, tja trivianten met z'n 2en is ook niet leuk ;)

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
jawel dan win ik tenminste altijd :p hahaha. maar uhm ik ben vrij die dag :D
Image

SNW Webmiss
14293 Posts

2748 Posts
De SNW teamspeak Triviant avond deze vrijdag gaat niet door, 2 mensen hebben aangegeven mee te willen doen en dat is toch wel weinig, een nieuw triviant avond zal pas na de zomer gaan plaats vinden omdat iedereen nu toch op vakantie gaat en alles, dus hopelijk tot na de zomer

2748 Posts
Zo een hele lange zomervakantie :roll: eens kijken zijn er nog mensen die willen dat dit terugkomt? :roll: volgens mij niet :P

SNW Webmiss
14293 Posts
Ja natuurlijk wil ik dat het terugkomt!!! :o

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Hoor ik daar triviant avond?? :o Hoezo je weet niet zeker of er mensen zijn die het wel terug willen? Hooo, da's gwn onmogelijk!! Ik wil 't teruuggg!!! *Goh ik klink als een verwend kind*
Image

• Stats