Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

SNW teamspeak Triviant avond

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
LOL wist het wel dat mensen dit terug wilde :P maar we moeten nog even wachten :P

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
dhu dat was een van de veste dingen op snw dus ik bid dat het terug moet kommen
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Laganaphyllis Simnivorii
8371 Posts
SNW_mogway wrote:Zo een hele lange zomervakantie :roll: eens kijken zijn er nog mensen die willen dat dit terugkomt? :roll: volgens mij niet :P

lol heeft ooit iemand gezegd dat teamspeak weg moest?

uhm ja wie ben ik... ik zet wel niet veel op het forum, maar ts is zeer leuk, je kan de mensen beter leren kennen hoe ze zijn. wat hun grootste passie is en wat hun doelen in het dagelijkse leven ect.

SNW Webmiss
14293 Posts
Op zich hoefde Teamspeak niet weg, maar ik had daar in m'n eentje geen tijd meer voor in 2006/2007. Het team viel uiteen omdat iedereen (dus niet alleen ik) ineens een heel ander druk leven had. Daarnaast hadden we een tijdje geen Teamspeak op de server. Maar dat hebben we nu wel weer. Over een tijdje als het rustiger is in mijn eigen leven (als ik wat projecten af heb en dus meer tijd heb voor SNW), ga ik weer eens kijken naar Teamspeak. De plannen zijn nog steeds om weer te gaan Teamspeaken en zeker om elke maand Trivia te doen, mits dat wel bij een vaste groep uitkomt, anders heeft t geen nut.

Bella's Best Friend Forever
2316 Posts
Dit heb ik niet meegekregen ookal ben ik al best lang lid.. maar lijkt me heel erg leuk!
ImageImage

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
er is niks aan aan die triviant avonden LOL ghehehe, hoef me toch niet te gedragen dan he?

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh echt wel! Pfffuuuufff hoe kun je dat nou zeggen Mogmog. Dat waren de highlights van de week! :shock:
Vraag maar aan Tamara. En Jeffrey al is die er niet echt meer (maar die was er wel altijd bij en vond het ook super). En nog vele anderen. Hoewel er weinig over is van het vaste groepje van toen. Dat maakt echter niet uit. We kunnen altijd een nieuw vast groepje krijgen ;)

2316 Posts
Ik wil daar wel bij horen hoor!!! :hypocrite:
ImageImage

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
Jaaah! Ik vond 't idd super! Doet me er trouwens aan denken dat ik TS opnieuw moet downloaden ^^
Maar als er opnieuw een triviant avond komt, ben ik van de partij. En, nee, je moet je ZEKER niet gedragen, dat maakt 't net leuk! :D
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

SNW Webmiss
14293 Posts
Idd, ik ben t eens met Tammy. Oh en ik ga m ook spoedig weer proberen

1817 Posts

Ik ben zeker van de partij..

De good ol' days =)
Image
:: GET CHROME ::

SNW Webmiss
14293 Posts
Het komt terug binnenkort. Maar doordat ik druk bezig ben met projecten wil ik geen precieze datum noemen.
Wel dit jaar, in de zomer :)

1817 Posts
Image
:: GET CHROME ::

Silly Social Bunny
66 Posts
Junior denkt dat Junior niet helemaal tot zijn recht komt via Teamspeak!
Maar Junior vind wel dat Teamspeak terug moet komen!
Image
:junior: Juniorrr Powerrr! :junior: Oui oui la Californie! :junior: Foto :junior:

• Stats