Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

SNW teamspeak Triviant avond

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
Gisteravond is het begonnen als een grapje. Lekker triviant spelen op teamspeak. Gek genoeg is het iedereen heel erg goed bevallen en is de vraag naar meer gekomen.

Daarom is het vanavond Triviant avond op teamspeak!
De vragen worden voorgelezen door DeKDeS en mogway.

N.a.v gisteren zijn er een paar regels gekomen:
- Als we vroeg beginnen met het spel gaan we door tot 15 punten.
- Daarna telkens rondes van 5 punten.
- Je haalt een punt door het goede antwoord te geven.

Ook is er iets veranderd in het geven van je antwoord, iedereen die meedoet krijgt 1 kans om een antwoord te geven. Dus als de vraag gesteld is denk je even na over het antwoord en dat type je dan in. Als iedereen een antwoord heeft gegeven dan wordt er gekeken of er 1 of meerdere mensen het juiste antwoord hebben gegeven. Is dit het geval dan krijgen alle mensen die het juiste antwoord hebben gegeven een punt. Heeft niemand het juiste antwoord gegeven dan gaat de vraag in de herkanssing en dan krijgt iedereen nog een kans om het juiste antwoord te geven. In totaal krijg je 3 kansen om tot het juiste antwoord te komen. (als niemand anders het juiste antwoord al heeft geraden ;) )

De tijd wanneer we gaan beginnen zal nog bekend worden gemaakt, het zal iig niet voor 20:00 uur zijn.

SNW Webmiss
14293 Posts

Nooboo
22 Posts

2748 Posts
triviant is een spel waarbij iemand vragen stelt en iemand anders moet het juiste antwoord geven, het is een bordspel officieel maar het is een beetje moeilijk om een bordspel te doen in een chatroom vandaar dat we alleen de vragen stellen en gewoon punten toekennen

Bella's Best Friend Forever
1829 Posts
het was egt heel gezellig gister hahaha =D
ik zal iig weer meedoen =]

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
jep count me in :D it was super fun :p *maar gaat eerst Roos haar pc saboteren... 3 keer gewonne gistere pfuh*
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

1829 Posts
jaah idd, eerst egt zo ik ben hier niet goed in...wint ze 3x achter elkaar.... hehehehe
maar het was super gezellig

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
*is fan van die kwik kwek en kwak vrage :D*
Image
Deze smiley's worden gepromoot door Tamara: :celebration: :clown2: :blowkiss: :cornerpeek:

1829 Posts
Tamara wrote:*is fan van die kwik kwek en kwak vrage :D*

tamara haalt de woorden uit mn mond...-ew-

1817 Posts

Vanavond maar mee doen dan :)
Image
:: GET CHROME ::

SNW Webmiss
14293 Posts
Goed plan Jeff :p het is echt heel leuk, ook als je niet wint :p ik ga vanavond verliezen.. *heeft vermoeden dat tamara een hacker heeft ingehuurd om mijn pc te saboteren* :p :sneaky: :hypocriet:

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
crap ze heeft me door... *pakt walkie-talkie ... abort plan, i repeat abort plan* :para: ... :p
Image

1829 Posts
ooh god roos denkt weer dat ze verliest...oftewel...the winner is roos hahahaha lol

Laganaphyllis Simnivorii
7900 Posts
ik ga vanavond ook zegge dak t ni kan... dan win ik ook 3x achtereen :D *bereid zich al voor om een zielig gezicht erbij te trekke*
Image

2748 Posts
lol ja het was echt gezellig dus daarom doen we het vanavond weer misschien wordt het wel een soort van vaste prik om triviant te doen zo eens in de maand of zo want als we het iedere keer doen dan is de lol er ook snel vanaf :D

Het was echt geen doorgestoken kaart de 3 overwinningen van Rosana, de 1e x had Eva gewonnen en de laatste x had Hans bijna gewonnen :D

Maar we zullen zien wie er vanavond met de overwinning vandoor gaat :D

• Stats