Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[RPG] Bluewater Village Blvd

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
Oke.. uum Ik zal het voor u bestellen het loopt hier storm met de piano's.. Hij word over so'n 5 weken afgeleverd.. Wilt u hier even tekenen?? Ah de blad muziek.. Wilt u die in boekvorm?? Of los??
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

Crumplebottom's New Obsession
2748 Posts
*heeft honger en gaat naar Rosana voor een broodje Rosana*

2005 Posts
Mmm.. Broodje Rosana?? Ieeuw.. krijg je dan een broodje met allemaal stukjes Roos?? "Oe kijk!! Ik heb een vinger!!" "Kijk mij dan ik heb een haar!!" Bah ik moet er niet aan denken.. Ben niet zo kanibaalachtig.. En laat Roos maar liever heel :D:P
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

SNW Webmiss
14293 Posts
Lol nee een broodje Rosana is zo'n broodje waar we geen naam voor hadden en omdat ik 'm zo lekker vond, kreeg ie de naam "broodje Rosana" :p

Een broodje Rosana voor mevr. Mogway ;)

*tekent voor piano en bladmuziek*
los s.v.p. een boek klapt snel dicht..

2005 Posts

Aaah... Oke ik wil ook wel eens een broodje Rosana uitproberen maar niet vandaag.. Het is al een wonder dat ik achter de computer kan zitten met die griep :S * kuch kuch * * kruipt weer in bed en pakt een fijne detective er bij :D *
Image Image

Mortimer Goth's Distant Cousin
705 Posts
Oehw!! Is er al een boekenwinkel? Dan run ik die :D

SNW Webmiss
14293 Posts
Volgens mij nog geen bookstore :p ga uw gang :D

705 Posts
Okee :D Mijn boekwinkel zit naast het restaurant, blvd 3 wordt dat dus :)

2005 Posts
:D Oke :D typisch jou trouwens een boekenwinkel met al die boeken op je kamer kun je inderdaad een hele boeken winkel..

Leuke Avie :D die wou ik eerst ook doen maar ik vond Cosmo leuker :D Van neopets toch?? ( de avie :p )

He heb je ook de set van Narnia?? Alle delen graag!!
Image Image

705 Posts

Ja ik heb de set van Narnia.. Wil je paperback of de gewone vorm? :D

2005 Posts
Mmm.. Doe maar de gewone vorm :D Kan ik er er een echte boekenlegger bij krijgen :D Die vind ik zo gaaf :D
Image Image

705 Posts

2005 Posts
Nooou.. krijg ik niet eens korting! pff bij de Bruna was die gratis.. Ga ik daar heen.. Daar hebben ze we tenminste stijl :p Heb jij niet :p Puh amateurs :p
Image Image

705 Posts

SNW Webmiss
14293 Posts
Hier in Bluewater Village Blvd is geen Bruna :p lol

• Stats