Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[RPG] Bluewater Village Blvd

Mortimer Goth's Distant Cousin
701 Posts
whehehe :p gaat naar rosana (dit keer met 1 n :P) toe om de kraker weg te helpen en gaat haar helpen dan moeten wij het maar gezellig makken met zen 2e
Image
Last.fm - Facebook - Hyves

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

701 Posts
heeft ondertussen 10 bouwvakkers in zijn pand lopen en beld al zijn vrinden en famlie op om ook hier te kommen wonen
Image

"Iemand met dyslectie niet op een forum laten is precies hetzelfde als iemand met een rolstoel niet over het voetpad laten rijden."
© Jeffrey

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
Blaas het stof van de cd's af en gooit de overleden verkoper de deur uit. (Waarom is het hier dan ook zo stil!)
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

701 Posts
gaat naar de cd winkel van Adinda en zoek een cd van nofx
Image

© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
/is ook in de winkel van Adinda en heeft toevallig net de laatste CD van NoFX vast... Oh, Genius wil m ook hebben? Hmm, dan moet ik maar iets anders zoeken.

Wauw, misschien moet ik ook maar eens kijken en controleren hoeveel shop owners en verkopers nog in leven zijn... het is wel zo stil. Wil er misschien niet iemand nog een winkel starten? Wat leven in de brouwerij :D

701 Posts
whahaha ik ga een bouw bedrijf starten :P om alle leege pandde te slopen :p

hangt een bord op de deur van de chinees tijdelijk gesloten en zoekt een grootte plek uit voor zen nieuwe bedrijfje
Image

© Jeffrey

SNW Webmiss
14293 Posts
Op welk nummer vestig je je sloopbedrijf? :p Is het trouwens geen idee dat je een makelaar wordt ofzo? Beetje zonde van al die historische oude gebouwen hier op de Boulevard :p
En misschien dat iemand anders dan een klusbedrijfje kan beginnen om de gebouwtjes op te knappen :D

701 Posts
wheheh is ook puik plan ik ga op 9 ziten met een makelaars berijfje wat alle vervallen panden opkoopt (gewoon inpikt :p) en ze verkoopt

*de beste kroten koop u bij makelaar krot
Image

© Jeffrey

Team Llama
364 Posts
IK blaas dit topic maar weer wat leven in XD
Ik vind het zo zonde van dit topic...

Celeste
Kledingwinkel
Doe maar nummer 20 :D
Image

I luff artikelen schrijven. <3

• Stats