Gewoon oud spul dat we nog niet willen weggooien!

[RPG] Het Plexat Café

Guest
Last edited by Guest on Mar 02, 2010 12:27am, edited 1 time in total.

Bella's Best Friend Forever
2005 Posts
He Roos.. Je bent nu Jarig he.. TRAKTEREN!!! :D Hehe Oke oke ik betaal het eerste rondje wel.. MAAR dan wil ik wel Pizza.. Ja? PIZZA VOOR IEDEREEN!! ROOS BETAALD!! :p:D mhuhaha.. ( heerlijk hoe gemeen ik kan zijn :p:D )
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

Guest
Last edited by Guest on Mar 02, 2010 12:25am, edited 1 time in total.

SNW Webmiss
14293 Posts
Oh juist wel! Kaaasssssssss :p mjammie! Oh en pepperoni :p
In dit virtuele café heeft mijn karakter zogenaamd heel veel geld dus iedereen mag gewoon een pizza naar keuze nemen :p
Beetje laat, maar ik had niet gezien dat er wat was gepost op mijn verjaardag :lol:

Guest
Last edited by Guest on Mar 02, 2010 12:17am, edited 1 time in total.

2005 Posts
nou doe mij maar een pizza met lekker veel groente
Vegaburger! :p ( heee leuke woorspeling! )

Ik wil een met heeel veel kaas en salami ( niemand durft meer in de buurt te komen ) en tomaat en kruiden en ham en.........
Image Image
Behandel je naaste zoals je zelf behandeld wil worden, behalve als je zelfmoordneigingen hebt.

SNW Webmiss
14293 Posts
Ik wil gewoon een pizza met VEEL kaas, ham, bacon, pepperoni, ui, rode ui, champignons, kruiden, tomaat en ehm nog meer kaas :p

Guest
Last edited by Guest on Mar 02, 2010 12:02am, edited 1 time in total.

2005 Posts
Nu wel! Adinda trakteerd : Omdat het haar verjaardag is!

Als er tenminste nog iemand honger heeft van die maand oude pizza's.. hehe
Image Image

Guest
Last edited by Guest on Mar 01, 2010 11:41pm, edited 1 time in total.

2005 Posts
Jammer dan! Je bent een beetje laat.. Nu moet je weer tot volgend jaar wachten. Maar misschien als je in de koelkast kijkt dat je nog wat taart vindt =]
Image Image

• Stats